۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
شهرک صنعتی تخصصی فرآوری مواد معدنی در زنجان ایجاد می شود
معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

شهرک صنعتی تخصصی فرآوری مواد معدنی در زنجان ایجاد می شود

زنجان- معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به سفر دوم رئیس‌جمهور به زنجان از اعطای مجوز ایجاد شهرک صنعتی تخصصی فرآوری مواد معدنی، شهرک صنعتی خودروی برقی و شهرک صنعتی تخصصی انرژی خورشیدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن منصوری شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری زنجان که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، گفت: تحویل ۱۷ هزار مسکن حمایتی و زمین، تکمیل سد میرزاخانلو، آبگیری سد بلوبین و گازرسانی به واحدهای مسکونی و صنعتی، تکمیل مرکز سوانح سوختگی بیمارستان آیت‌الله موسوی و تکمیل مدول دوم تصفیه‌خانه از پروژه‌های افتتاح شده در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان زنجان بود.

وی اظهار کرد: در سفر دوم رئیس‌جمهور به زنجان مجوز ایجاد شهرک صنعتی تخصصی فرآوری مواد معدنی، شهرک صنعتی خودرو برقی و صنایع وابسته، شهرک صنعتی تخصصی انرژی خورشیدی به این استان داده شد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: با توجه به وضعیت موجود در روند تکمیل دوبانده کردن خط ریلی در استان، رئیس جمهور برای تکمیل مسیر دوم راه‌آهن قزوین-زنجان و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری استان که سال‌ها است نیمه‌تمام مانده و تکمیل آن از مطالبات مردمی است، دستور لازم را دادند که به زودی شاهد تکمیل آن‌ها خواهیم بود.

منصوری تاکید کرد: یکی دیگر از مصوبات این سفر برقراری مجدد مسیرهای هوایی از مبدا فرودگاه زنجان به مقاصد زیارتی است.

وی افزود: از ۵۷ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال مصوبات سفر دور اول رئیس جمهور به زنجان، ۳۱ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال معادل ۵۶ درصد محقق شده و طی این سفر نیز در مجموع ۳۰۰ هزار میلیارد ریال طرح‌های عمرانی و اقتصادی مورد بهره‌برداری قرار گرفت و بیش از ۶۰ واحد صنعتی راکد نیز در این مدت در استان زنجان به چرخه تولید بازگشته است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: برای دور دوم سفر اعتبار مصوب کل حدود ۱۱۰ هزار میلیارد ریال و ۱۱۹ مصوبه است که از این میزان بخشی سهم سازمان برنامه و بودجه کشور، سهم دستگاه اجرایی و سهم استان است و طی دور دوم سفر رئیس جمهور به زنجان، پروژه‌های مختلفی توسط وزرا و رئیس‌جمهور افتتاح شد.

منصوری بیان داشت: طی این سفر با اعلام آمادگی سازمان‌ها، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی ۴۹ طرح با بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری مصوب شد تا در حوزه‌های مختلف عملیاتی شود.

کد خبر: ۲۶۶٬۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
      0 0
      همین الانم شهرک تخصصی روی که از ده ها قبل به وجود آمده و امار سرطان به لطف همین شهرک تخصصی روی داره بیداد میکنه وجود داره.پس چه لزومی داره یه شهرک تخصصی روی به وجود بیاد.فقط به فکر جیب خودتون نباشید کمی هم به فکر سلامتی مردم بدبخت زنجان باشید.