۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
۷۶ عنوان تخصصی نمایشگاهی در استان بوشهر اجرایی شده است
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۷۶ عنوان تخصصی نمایشگاهی در استان بوشهر اجرایی شده است

بوشهر- نامور مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی بوشهر گفت: در سال جاری، ۷۶ عنوان تخصصی نمایشگاهی در استان بوشهر اجرایی شده است.

حسین نامور در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی بوشهر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای معرفی توانمندی های داخلی و عرضه ظرفیت های استانی از سال گذشته تاکنون نمایشگاه های متعددی برگزار شده و اشخاص حقیقی و حقوقی از سراسر کشور در این رویدادها شرکت کرده اند.

وی افزود: رویکرد نمایشگاه بین المللی استان به سمت اجرای رویدادهای تخصصی است و از آنجایی که بوشهر دارای ظرفیت منحصر بفردی در حوزه های خرما و آبزیان و صنایع دریایی و نفت و گاز است، در سال جاری برای اولین بار در کشور نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی برپا شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان بوشهر خاطر نشان کرد: این نمایشگاه تخصصی در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاست های اقتصاد دریا محور با مشارکت ۷۰ شرکت بزرگ و کوچک برپا شده است.

نامور گفت: در این نمایشگاه بزرگ، شرکت‌هایی از ۱۶ استان کشور به معرفی توانمندی های فرزندان این سرزمین پرداختند و در زمینه تولید قطعات تحریمی توان خود را به نمایش گذاشتند ضمن اینکه نمایشگاه خرما و پزشکی و خودرو نیز در سال جاری، در معرفی ظرفیت‌های ملی و منطقه ای نقش بی بدیلی داشته اند.

وی اضافه کرد: در هفته جاری هم نمایشگاه آبزیان کشور با حضور ۱۶ استان در قالب ۷۰ شرکت در محورهای تولیدی و خدماتی برگزار خواهد شد که موید تاثیر گذاری خدمات دولت در این عرصه است.

نامور گفت: جشنواره طبخ غذاهای دریایی نیز در روز ۲۱ دیماه همزمان با رویداد آبزیان برگزار خواهد شد و به برندگان هم جوایزی تعلق خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی بوشهر تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۳ عنوان نمایشگاهی برگزار شده و انتظار داریم تا پایان سال، ۱۳ عنوان دیگر برگزار شود به تعبیری هر ۵ روز یک نمایشگاه برگزار می‌ شود.

نامور ابراز داشت: در کنار نمایشگاه های تخصصی، اقدام به برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم هم داریم که در راستای تنظیم بازار موثر است.

وی افزود: در سطح شهرستان ها نیز حداقل ۳۰ عنوان نمایشگاهی اعم از عرضه مستقیم یا معرفی توانمندی های هر شهرستان پیش بینی کرده ایم که جدول اجرای آن را به کمیته های شهرستانی ارسال و برخی از آنها اجرا شده و مابقی نیز در جریان برنامه ریزی شهرستانی است که تا پایان امسال اجرایی می شوند.

نامور گفت: نمایشگاه بهاره و ضیافت هم در استان برنامه ریزی شده و در مرکز استان و همه شهرستانها برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در مجموع ۲۶ نمایشگاه تخصصی در مرکز استان، ۳۰ نمایشگاه شهرستانی و ۲۰ نمایشگاه بهاره و ضیافت در سال جاری پیش بینی شده که ۷۶ عنوان دوره تخصصی نمایشگاه را شامل می شود.

کد خبر: ۲۶۶٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha