۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶
سفارش انجام پروژه متلب را به کجا بسپاریم؟

سفارش انجام پروژه متلب را به کجا بسپاریم؟

کلمه‌ متلب مقتبس از لغات Matrix Laboratory به معنای آزمایشگاه ماتریس است و یک محیط برنامه نویسی توسعه یافته کدنویسی با زبان برنامه نویسی خاص همراه با کتابخانه‌ای سرشار از toolboxهای فراوان می‌باشد.

سفارش انجام پروژه متلب را به کجا بسپاریم؟

با توجه به گسترش روزافزون علم و تکنولوژی و نیاز ملزم و متزاید به مقوله‌های برنامه نویسی و شبیه سازی در امور و علوم مختلف، واگذاری این امر به برنامه‌های جامع به مانند متلب در علوم مهندسی و محاسبات ریاضی پایه، امری ملزم و ضروری به شمار می‌آید و در همین راستا در عرصه‌ی مشاغل آزاد، سایت‌ها و تارنماهایی همچون سایت متلبی با یک تیم تخصصی زبردست و قدرتمند در امر انجام پروژه‌های متلب در اینترنت وجود دارند که نیاز مهندسین, صنایع و دانش پژوهان محترم را در این زمینه برطرف می‌سازند. از این رو در این مقاله سعی شده تا ضمن معرفی مختصر و کوتاه از برنامه‌ی متلب، به عزیزانی هم که همواره با خود دغدغه و دلهره‌ی این امر را دارند که « سفارش انجام پروژه متلب را به کجا بسپاریم؟ »، گروه و مجموعه ای معتبر را معرفی نموده تا به راحتی و با اطمینان خاطر برای انجام پروژه‌های متلب خود از جمله  انجام پروژه گمز، انجام پروژه مهندسی برق و ... و همچنین در صورت نیاز به دانلود پروژه آماده متلب، به این گروه با سابقه و حرفه ای مراجعه نمایند. پس تا پایان مقاله ما را همراهی نمایید.

آشنایی با برنامه‌ی متلب

کلمه‌ی متلب مقتبس از لغات Matrix Laboratory به معنای آزمایشگاه ماتریس است و یک محیط برنامه نویسی توسعه یافته کدنویسی با زبان برنامه نویسی خاص همراه با کتابخانه‌ای سرشار از toolboxهای فراوان می‌باشد. شبیه سازی با متلب یا کدنویسی با متلب به دلیل اپن سورس بودن آن مورد استقبال قرار گرفته, به صورتیکه در هر علوم مهندسی و مباحث ریاضیاتی, استفاده از نرم افزار متلب مرسوم شده است. سیمولینک متلب نیز ابزاری بسیار توانمند و گرافیکی برای انجام طراحی ها و شبیه سازی با متلب است. امروزه پیاده سازی مقالات با متلب و انجام روش های تحقیقاتی و محاسباتی به دلیل وجود نرم افزار توانمند متلب, کار محققین را آسان کرده, چرا که قبل از عملیاتی شدن طرح ها میتوانند نتیجه عملکرد آن را مشاهده نمایند. متلب در خیلی از زمینه ها از جمله هوش مصنوعی, شبکه عصبی, فازی, پردازش تصویر و سیگنال و... کارایی دارد و هر ساله کارشناسان دانشگاهی تولباکس های جامع و با کارایی بالایی را به این نرم افزار می افزایند. همین باعث محبوبیت بیش از پیش متلب شده است.

متلب یک نرم افزار برنامه نویسی است که برای انجام محاسبات ریاضی، برنامه نویسی و تجسم داده ها استفاده می شود. متلب دارای زبان سطح بالای خودش است که شامل توابع و کتابخانه های متنوعی برای حل مسائل مهندسی، علمی و ریاضی است. متلب توسط شرکت مث‌ورکز «Mathworks» ساخته شده است و از سال ۱۹۸۴ تا کنون در حال توسعه و به روز رسانی است. متلب مخفف عبارت Matrix Laboratory به معنای آزمایشگاه ماتریس است و نشان می دهد که تمام عملیات و محاسبات در این نرم افزار با رویکرد ماتریسی انجام می شود. متلب برای رشته های مختلف مهندسی و علوم کاربردهای فراوانی دارد و می تواند در زمینه هایی مانند هوش مصنوعی، شبکه عصبی، پردازش سیگنال و تصویر، کنترل، بهینه سازی، شبیه سازی و غیره مورد استفاده قرار بگیرد.

متلب دارای بخش های اصلی زیر است:

  • پنجره فرمان (Command Window): این پنجره محلی است که می توانید دستورات متلب را تایپ و اجرا کنید.
  • پنجره فضای کاری (Workspace): این پنجره نشان دهنده متغیرها و داده هایی است که در حافظه متلب ذخیره شده اند.
  • پنجره تاریخچه فرمان (Command History): این پنجره فهرستی از دستوراتی را که در متلب اجرا کرده اید نمایش می دهد.
  • پنجره دایرکتوری (Current Folder): این پنجره نشان دهنده مسیر و محتوای پوشه فعلی کاری شما در متلب است.
  • سربرگ ها (Tabs): این سربرگ ها شامل بخش های مختلفی مانند Home، Plots و Apps هستند که امکانات مختلفی را برای کار با متلب فراهم می کنند.

موارد کلیدی در برون سپاری پروژه متلب

  •  هزینه انجام پروژه: حتما هزینه را قبل از بستن قرارداد فیکس کنید.
  • مدت زمان تحویل پروژه: باید با مجموعه یا فریلنسر مورد نظر خود زمان تحویل پروژه را مشخص کرده و از رعایت آن اطمینان حاصل کنید.
  • تخصص، تجربه و تعهد فریلنسر: باید از سوابق کاری، نمونه کارها و نظرات مشتریان قبلی فریلنسر مطلع شوید و از تسلط و مسئولیت پذیری او در انجام پروژه خود اطمینان حاصل کنید.
  • اعتبار وب سایت برون سپاری پروژه: باید از معتبر بودن وب سایتی که از آن برای برون سپاری پروژه خود استفاده می کنید اطمینان حاصل کنید و از امکانات و خدمات پس از فروش آن مطلع شوید. داشتن مجوزهای قانونی می تواند بر اعتماد شما بیافزاید.
  • گارانتی کیفیت پروژه و بازگشت وجه در صورت عدم رضایت: باید از اینکه پروژه خود را با کیفیت مطلوب و مطابق با خواسته های خود دریافت کنید اطمینان حاصل کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل یا نارضایتی، بتوانید از حق خود در بازگشت وجه یا اصلاح پروژه استفاده کنید.
  • داشتن قرارداد: با تعیین تعهدات مابین به صورت کتبی میتوان از انجام سفارش خود, در یک چارچوب مشخص مطمئن بود. 
  • پشتیبانی: قطعا یکی از موارد مهم داشتن پشتیبانی بعد از انجام سفارش پروژه متلب است. دقت کنید در قراردادتان زمان پشتیبانی ذکر شده باشد.

معرفی بهترین سایت انجام پروژه متلب

سایت متلبی همانطور که از نام آن برمی‌آید، در حوزه شبیه سازی با نرم افزار تخصصی متلب (Matlab) فعالیت دارد. البته فعالیت در حوزه تمامی نرم افزار های مهندسی جز خدمات تخصصی سایت متلبی می باشد. متلبی با بیش از یک دهه تجربه و فعالیت در زمینه‌ی انجام پروژه‌های صنعتی، تجاری و آموزشی به صورت تخصصی با کلیه نرم افزارهای مهندسی مشغول به ارائه‌ی خدمات به مهندسین و دانش‌پژوهان عزیز می‌باشد و انجام پروژه متلب تنها یکی از خدمات آن است. این مجموعه از سال‌های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ با انجام پروژه‌های متلب فعالیت‌های خود را آغاز نمود و در ادامه با گسترش فعالیت‌های خود در زمینه‌ی انجام تمام خدمات فریلنسینگ، کدنویسی، برنامه نویسی، شبیه سازی با انواع نرم افزارهای تخصصی و غیرتخصصی، حوزه‌ی فعالیت‌ها و خدمات خود را گسترش داد.

متلبی

انواع خدمات و پروژه‌های ارائه شده در سایت متلبی

در حال حاضر خدمات متلبی www.Matlabi.ir به چندین دسته آموزشی, ارائه خدمات نرم افزاری و فروش پروژه های کمک آموزشی تقسیم میشود. در حیطه خدمات آموزشی, مطالب زیادی در وبلاگ متلبی قرار گرفته است که عزیزان مراجعه کننده میتوان با رجوع به آن به مشکلاتی که حین کار با نرم افزار متلب و انجام پروژه متلب خود مواجه می شوند را رفع کنند, همچنین تهیه آموزش بر اساس مباحث تخصصی برای شرکتها, صنایع و دانش پژوهان توسط فریلنسرهای متخصص و فرهیخته همان بخش انجام میشود, همچنین نسخه های مختلف نرم افزار متلب به صورت رایگان جهت دانلود قرار داده شده است و آموزش نصب نرم افزار متلب نیز در وبلاگ متلبی داده شده است.

یکی از خدمات عالی در وبلاگ متلبی, رفع مشکلات حین نصب و کار با نرم افزار متلب است. پروژه ها و مثال های متفاوتی به صورت عملی در این بخش ارائه شده و آموزش کامل آن نیز جهت یادگیری قرار داده شده است.

در بخش ارائه خدمات نرم افزاری, سایت متلبی با پذیرش سفارشات, آنرا بین مجریان متخصص مربوطه در مجموعه خود به اشتراک می گذارد و به صورت رقابتی کمترین هزینه و زمان را به کارفرما اعلام می نماید, نکته حائز اهمیت این است که قرارداد به صورت ایمیلی و مکتوب برای کارفرما ارسال میشود تا قابل حذف یا ویرایش در آینده نباشد, تضمین هزینه در قرارداد به نحوی در نظر گرفته شده است که کارفرما ۴۸ساعت مهلت جهت بررسی دارد و اگر مغایرتی در فایلهای تحویلی نبود, حق الزحمه مجری مربوطه از سوی متلبی پرداخت می شود. متلبی تنها سایت و اولین سایتی هست که خدمات خود را به همراه آموزش در قالب ورد یا ویدیو به خواسته کارفرما تهیه و تقدیم می کند. همچنین داشتن مجوزهای قانونی فعالیت این سایت را بیش از ارائه خدمات حرفه ای و باکیفیت, معتبرتر ساخته است. پشتیبانی و رفع ابهامات بعد از انجام سفارشات نیز مهر تاییدی بر کامل بودن خدمات مشتری مدار این سایت است.همین امر یعنی انجام پروژه به همراه آموزش و ارائه پشتیبانی، عامل اصلی متمایز بودن سایت متلبی با سایر رقبای آن است.

از طرفی در بخش خدمات کمک آموزشی، فروشگاه متلبی مقالات معتبر را با کمک نرم افزار متلب شبیه سازی نموده و به همراه گزارش فارسی آن را به مخاطبان گرامی خود ارائه می‌دهد. در واقع فروشگاه متلبی با ارائه‌ی این محصولات, در صدد است تا درک مسائل آموزشی را برای دانش‌پژوهان و مخاطبین خود ملموس‌تر نماید. خرید پروژه های آماده متلب به همراه ارائه پشتیبانی اجرای فایلهای نرم افزاری توسط کارشناسان پشتیبان متلبی, خیال هر مراجعه کننده ای را راحت کرده است. همچنین داشتن درگاه های مستقیم بانکی و پروتکل های امنیتی تعبیه شده در سایت متلبی خرید آسوده و مطمئنی را فراهم کرده است.

انجام پروژه متلب

از انواع پروژه‌هایی که متلبی ارائه می‌دهد، انجام پروژه‌ متلب تنها یکی از خدمات نرم افزاری این سایت است و پذیرش سفارشات برنامه نویسی و شبیه سازی با کلیه نرم افزارها از جمله انجام پروژه گمز، انجام پروژه مهندسی برق و ....  از دیگر خدمات این سایت و فروشگاه به شمار می‌آید. تعدد قراردادهای همکاری تیم متلبی با صنایع پیشرفته و مهندسی، خود گواه بر قوی بودن تیم کارشناسی و متخصص متلبی می‌باشد که توانسته‌اند با کارنامه‌ی درخشان خود، اعتماد مشتریان عزیز را جلب نموده و پروژه‌های دریافتی را در قالب بهترین کیفیت و ضمانت اجرای حرفه‌ای به متقاضیان ارائه دهند. اطمینان بابت کیفیت کار و قیمت، خود از عوامل دیگری است که بسیاری از دانش‌پژوهان و مهندسین رشته‌های مختلف را بر آن داشته که پروژه‌های خود را به سایت متلبی بسپارند زیرا مزیت ضمانت هزینه, پشتیبانی قوی و همچنین دارا بودن مجریان توانمند و مجرب و متعهد، نقطه‌ی قوت ارائه خدمات منحصر به فرد، در مجموعه سایت متلبی شده است.

در بخش ثبت سفارشات سایت، طبق قوانین وضع شده در سایت، سفارشات انجام پروژه‌های متلب و سایر پروژه‌ها به صورت آموزش محور و یا مرتبط با صنعت وصول شده و در فرم ثبت سفارشات آموزش در قالب word یا ویدیو به اختیار مخاطبین قابل انتخاب و انجام می‌باشد.

تیم حرفه‌ای متلبی بعد از ارائه‌ی پروژه به صورت صددرصد تکمیل شده، به پشتیبانی از ان پرداخته و بعد از تحویل سفارش خود را ملزم به پاسخگویی سؤالات کاربران می‌داند. درج هزینه‌های انجام پروژه‌های متلب و تغییر ندادن نرخ مصوب به همراه تخفیف‌های ویژه از دیگر مزیت‌های کار با تیم متلبی می‌باشد.

متلبی, سایت انجام پروژه است, خدمات متلبی محدود به متلب نیست و سفارشات مربوط به نرم افزارهای مختلف مهندسی را ارائه می کند, از جمله, گمز, سالیدورک, ماکسول, دیگسایلنت, اتوکد,EMTP و... همچنین خدمات ترجمه تخصصی و پاورپوینت و هر نوع خدماتی که به صورت نرم افزاری است را می پذیرد. متلبی با سالها سابقه فعالیت توانسته کارشناسان و متخصصین زیادی را در حیطه های مختلف دور هم جمع کند و شعار خود را در انجام سفارشات با بهترین کیفیت و کمترین قیمت به مرحله انجام برساند.

و در پایان باید یادآور شد که اگر دانش‌پژوه یا مهندسی را می‌شناسید که در حوزه‌های مختلف زمان کافی برای انجام پروژه‌های متلبی ندارد، می‌توانید سایت  متلبی را با آسودگی خیال به ایشان معرفی نموده تا پروژه‌ی خود را با اطمینان کامل از کیفیت کار، به تیم متلبی بسپارد و در اولین فرصت، بهترین پروژه را به همراه آموزش از این تیم متخصص دریافت نماید. از طرفی سایت متلبی به علاقمندان  یادگیری زبان برنامه نویسی متلب، خدمات آموزش‌ این نرم افزار را در سایت خود ارائه داده تا در صورت کسب تجربه و مهارت لازم و در صورت تمایل، به صورت دور کار با سایت متلبی، قرارداد همکاری بسته و با توجه به اهمیت انجام پروژه متلب در عصر حاضر به کسب درآمد قابل توجهی دسترسی پیدا نمایند.

کلام آخر, اگر نیاز به برون سپاری انجام پروژه متلب یا با هر نرم افزار دیگری دارید, متلبی یکی از معتبرترین سایت های انجام پروژه است که با سال ها تجربه توانسته خدمات زیادی را به بهترین نحو پوشش دهد. متلبی با داشتن کارشناسان فرهیخته و مجرب, از مشاوره قبل از انجام پروژه گرفته تا انجام سفارشات با کیفیت عالی و در کمترین زمان با پشتیبانی عالی را که نیاز هر کارفرمایی هست برطرف نماید. 

متلبی دارای بانک عظیم پروژه های آماده متلب است که در سایت های فارسی زبان نظیر ندارد. فروشگاه متلبی, پروژه های آماده متلب را با ارزان ترین قیمت در دسترس عموم قرار داده است. قبل از خرید امکان دیدن توضیحات و نتایج بدست آمده از شبیه سازی وجود دارد و بعد از خرید نیز امکان دریافت پشتیبانی بابت اجرای برنامه متلب وجود دارد.

کد خبر: ۲۶۶٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha