۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
۱۴ هزار درخواست مردمی در کشور توسط بهره‌برداران کشاورزی به ثبت رسیده است
مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی:

۱۴ هزار درخواست مردمی در کشور توسط بهره‌برداران کشاورزی به ثبت رسیده است

زنجان-مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی،گفت: : تا به امروز ۱۴ هزار درخواست مردمی در کشور توسط بهره‌برداران کشاورزی به ثبت رسیده است. 

به گزارش خبرنگار بازار، محسن عسگری ظهر جمعه در جریان دور دوم سفر هیأت دولت به استان زنجان و در حاشیه میز ارتباطات مردمی نماینده تام‌الاختیار وزارت جهاد کشاورزی در جمع خبرنگاران،گفت: اگر بخواهیم آماری از میزان پاسخ‌گویی به درخواست‌های مردمی را اعلام کنیم، باید گفت که به ۹۷ درصد این درخواست‌ها رسیدگی می‌شود.

وی ابراز کرد: تا به امروز ۱۴ هزار درخواست مردمی در کشور توسط بهره‌برداران کشاورزی به ثبت رسیده است.

مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی،گفت: رویکرد دولت سیزدهم در پاسخ به درخواست‌ها رویکرد اقدامی است و در صورتی که نتوان در این حوزه کاری از پیش برد، تلاش دولت این است که رویکرد اقناعی را در خصوص درخواست‌های ارسالی در پیش بگیرد.

عسگری تاکید کرد: بیشترین درخواست‌های رسیده در خصوص دریافت تسهیلات بوده و وظیفه ما فارغ از رویکرد اقدامی، در رویکرد اقناعی این است که مخاطبان را با شرایط قانونی آشنا کرده و مجاب کنیم اما به هر حال این درخواست‌ها نیز قابل پیگیری است.

وی گفت: تلاش می‌کنیم در خصوص درخواست‌هایی که منطبق با قانون است، نهایت تسهیل‌گری برای رفع مشکلات انجام شود.

مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی، ابراز کرد: خوشبختانه با توجه به درخواست‌های رسیده به میز ارتباطات مردمی نماینده تام‌الاختیار وزارت جهاد کشاورزی، ۹۷ درصد این درخواست‌ها قابلیت تسهیل‌گری داشته و منطبق با ضوابط و قوانین بوده است.

کد خبر: ۲۶۵٬۹۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha