۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
حمایت از بانوان کارآفرین از رویکردهای جدی دولت سیزدهم است
دستیار اجرایی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده:

حمایت از بانوان کارآفرین از رویکردهای جدی دولت سیزدهم است

زنجان-دستیار اجرایی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده،گفت: حمایت از بانوان کارآفرین از رویکردهای جدی دولت سیزدهم است و در همین راستا از ۴۳۶ کارآفرین و ۸۷۳ کارجو حمایت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، فرناز هوشیارپارسیان صبح جمعه در جریان دور دوم سفر هیأت دولت به استان زنجان، در جمع خبرنگاران، از تحقق درصد زیادی از مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان خبر داد و گفت: مهم‌ترین موضوع در بحث تحقق مصوبات سفر این است که به دنبال تحقق این مصوبات بر اساس ظرفیت‌های منطقه هستیم.

وی اظهار کرد: مصوبات خوبی در قالب سفر اول و دوم رئیس‌جمهور به استان زنجان در حوزه زنان و خانواده انجام شده است.

دستیار اجرایی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده،گفت: در دور اول سفر استانی هیأت دولت به زنجان شاهد تحقق مصوباتی چون اختصاص وام کارآفرینی و اشتغال کشاورزی برای زنان روستایی، تسهیلات ازدواج برای زوجین دهه شصتی و … بودیم.

هوشیار پارسیان تاکید کرد: حمایت از بانوان کارآفرین از رویکردهای جدی دولت سیزدهم است و در همین راستا از ۴۳۶ کارآفرین و ۸۷۳ کارجو در راستای اجرای طرح‌های توانمندسازی بانوان حمایت شده است.

وی افزود: در این راستا آموزش‌های لازم برای بیش از ۹۰۰ نفر در قالب ۲۰ رشته مهارت‌های حرفه‌ای انجام گرفته است.

دستیار اجرایی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده،بیان داشت: خوشبختانه اعتبارات ویژه در حوزه بانوان در قالب دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان مصوب شده است.

هوشیار پارسیان تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی برای دور دوم سفر هیأت دولت به استان در نظر گرفته شده و حمایت معیشتی از کودکان و مادران بدسرپرست و بی‌سرپرست، تجهیز بازارچه‌های فروش محصولات خانگی و صنایع دستی بانوان، تجهیز و راه‌اندازی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال حوزه خانواده و جوانی جمعیت و … بخشی از این برنامه‌ها است که با حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در زنجان محقق می‌شود.

کد خبر: ۲۶۵٬۸۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha