۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹
سرقت آسان ۱.۵ کیلومتر کابل برق آزادی فقط با یک نیسان!

سرقت آسان ۱.۵ کیلومتر کابل برق آزادی فقط با یک نیسان!

خبر سرقت ۱.۵ کیلومتر از کابل برق مجموعه ورزشی آزادی درحالی تایید شده که شنیده می‌شود در حال حاضر فدراسیون‌های تیراندازی با کمان و تیراندازی با استفاده از برق اضطراری امورات خود را می‌گذرانند.

به گزارش بازار، حوالی صبح امروز (پنجشنبه) برخی مسئولان و ورزشکاران که به ضلع شرقی مجموعه ورزشی آزادی رفته بودند متوجه قطعی برق سالن شدند. بعد از پیگیری موضوع مشخص شد ۱.۵ کیلومتر از کابل‌های برق این بخش از مجموعه به سرقت رفته است.

در حالی که گفته می‌شود مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه به دلیل قطعی برق فدراسیون تیراندازی به مشکل خورده است و تصور می‌شد اختلال در برگزاری این مسابقات سبب انتشار این خبر شده، با این وجود شنیده می‌شود وجود برخی مشکلات به تبع قطع شدن برق در فدراسیون تیراندازی با کمان، در انتشار آن برای نخستین بار بی‌تاثیر نبوده است.

این درحالی است که با هماهنگی صورت گرفته توسط دو فدراسیون مذکور با اداره برق، فعلا هر دو مجموعه از برق اضطراری استفاده می‌کنند و مشکلی برای انجام امور خود ندارند.

اما این‌که چگونه ممکن است ۱.۵ کیلومتر از کابل برق مجموعه آزادی دزدیده شود و کسی متوجه نشود سوالی است که یک مقام مسئول که نخواست نامش فاش شود در پاسخ به آن به ایرنا گفت: «بر خلاف این‌که شاید تصور شود دزدیدن این حجم از کابل برق کار سختی است اما بابد بدانید منطقه مذکور در ۴۰۰ هکتار از جنگل‌های مجموعه آزادی واقع شده و با تهیه یک نیسان و یک قرقره کابل، به راحتی دزدان می‌توانند سرکابل را داخل قرقره قرار دهند و با حرکت دادن نیسان، تا جایی که کابل کشیده شود، آن را بکشند و سرقت کنند. در هر صورت این ماجرا در حال بررسی و پیگیری است.»

کد خبر: ۲۶۵٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha