۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
رشد ۳۰ درصدی درآمد همراه اول در ۹ ماهه
بازار گزارش می دهد؛

رشد ۳۰ درصدی درآمد همراه اول در ۹ ماهه

همراه اول با سرمایه ثبت شده ۷ هزار ۵۲۰ میلیارد تومانی طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد درآمد داشته است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت ارتباطات سیار ایران طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مبلغ معادل ۴۱۰۴.۶ میلیارد تومان، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۵ درصد رشد داشته است.
همراه با طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۳۵۴۲۵ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته است.
همچنین همراه در آبان از کارکرد مشترکین، استفاده از امکانات شبکه توسط سایر شرکت های تلفن همراه، فروش خطوط جدید تلفن همراه و سایر، بالغ بر ۴.۱ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد و در ماه های بعدی هم ادامه پیدا کرده است.
با توجه به اینکه این شرکت بورسی در درآمد عملکردی ۸ ماهه بالغ بر ۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۲۸ درصدی روبرو شده است. بیشترین درآمد کسب شده طی این دوره از کارکرد مشترکین و به میزان ۲۸ هزار میلیارد تومان بود که معادل ۹۰ درصد درآمدها از این محل کسب شده است.
میانگین فروش ماهانه شرکت تا پایان شهریور ماه مبلغ ۳,۸۳۳ میلیارد تومان بوده، همچنین شرکت در آخرین برآورد خود، پیش بینی فروش ۵ هزار ۷۵۷ میلیارد تومانی با حاشیه سود ناخالص ۲۷ درصدی برای سال مالی ۱۴۰۲ داشته که توانسته تا پایان شهریور ۱۴۰۲ حدود ۴۵ درصد بودجه خود را از لحاظ مبلغ فروش، محقق کند.
«همراه» با سرمایه ثبت شده ۷ هزار ۵۲۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند روندی متعادل داشته و پیش بینی می شود که در نیمه دوم سال روند صعودی درآمد شرکت ادامه داشته باشد.

کد خبر: ۲۶۵٬۷۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha