۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
۱۹ پروژه آب‌رسانی در کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
در سفر مدیرعامل بنیاد برکت؛

۱۹ پروژه آب‌رسانی در کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید

کرج- مدیرعامل بنیاد برکت از بهره برداری ۱۹ پروژه آب‌رسانی با پوشش ۶۰ روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

 به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد برکت، امیرحسین مدنی در دیدار با آیت‌الله سیدنصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به طرح‌های عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت در استان گفت: ۱۵۶ طرح عمرانی شامل ۴۴ مدرسه، ۵۰ مرکز فرهنگی مذهبی، ۲۶ طرح آب‌رسانی، ۱۸ پل راه، ۱۱ مرکز بهداشتی درمانی و هفت پروژه دیگر را در دست اقدام داریم که از این تعداد، ۱۰۳ پروژه افتتاح و تکمیل شده است.

وی سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در پروژه‌های عمرانی و زیربنایی استان کهگیلویه و بویراحمد را ۶۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: علاوه بر طرح‌های یاد شده، در حال احداث ۶۵۰ واحد مسکن برای محرومان در استان نیز هستیم.

مدیرعامل بنیاد برکت درباره طرح‌های آب‌رسانی این بنیاد در سراسر کشور نیز گفت: احداث ۱۹۶ طرح با ۶۷۱ زیرپروژه و ۱۰۱۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده را در دستور کار داریم که از این تعداد، ۱۰۳ طرح با ۵۰۴ زیرپروژه تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

ایجاد بیش از ۴ هزار فرصت کسب و کار در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد

مدنی با اشاره به فعالیت‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار کرد: اجرای یک هزار و ۳۶ طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور با حجم سرمایه‌گذاری ۹۴۰ میلیارد ریال باعث ایجاد بیش از چهار هزار فرصت کسب و کار در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان شده و بنیاد همچنین با هدف توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی و اشتغال‌زایی از طریق حمایت از بنگاه‌های اقتصادی، با شش واحد صنعتی و تولیدی در استان مشارکت داشته و ۶۰۰ میلیارد ریال در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده است.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به خدمات گسترده‌ این بنیاد در حوزه‌های مختلف با بیان اینکه در حال ساخت یک هزار مدرسه هستیم، افزود: امسال نیز بیش از ۲۲۰ مدرسه را تکمیل و تحویل می‌دهیم که در مجموع، تا پایان امسال تعداد مدارس افتتاح شده برکت به یک‌هزار و ۵۵۰ مدرسه می‌رسد و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز در این مدارس مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ساخت ۴۴ مدرسه را هدف‌گذاری کرده ایم که تا به امروز ۲۷ مدرسه افتتاح شده است.

مدنی گفت: بنیاد برکت همچنین در مجموع ۲۴۰ مرکز درمانی و جامع سلامت را در سراسر کشور به بهره‌برداری رسانده یا در دست ساخت دارد که ۱۱ مرکز در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

وی در پایان اظهار کرد: به دنبال ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای حداقل دو معلول هستیم که ۶۶ مسکن از این تعداد در کهگیلویه و بویراحمد ساخته می‌شود.

در سفر مدیرعامل بنیاد برکت به استان کهگیلویه و بویراحمد دو پروژه آب‌رسانی واقع در شهر چیتاب شامل حفر یک حلقه چاه، تجهیز یک حلقه چاه و سه کیلومتر خط انتقال در روستای دره‌بید علیا توسط مدیرعامل بنیاد برکت افتتاح شد.

کد خبر: ۲۶٬۵۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha