۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
رشد ۲۵ درصدی سود کی بی سی در سال مالی ۱۴۰۲
بازار گزارش می دهد؛

رشد ۲۵ درصدی سود کی بی سی در سال مالی ۱۴۰۲

شرکت کی بی سی در ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مبلغ ۶۲۰.۵ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد رشد داشته است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت کی بی سی طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مبلغ معادل ۸۱.۷ میلیارد تومان، از محصولات خود را به فروش رسانده است.

کی بی سی با سرمایه ثبت شده ۴۹ میلیارد تومان طی عملکرد ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مبلغ ۶۲۰.۵ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد رشد داشته است.
همچنین با توجه به اینکه شرکت کی‌ بی‌ سی فروش زمین های مازاد خود را که در افشای اخیر سامانه کدال اطلاع‌ رسانی کرده در راستای به‌کارگیری و تبدیل سرمایه‌ های غیرمولد به مولد و به‌منظور تامین نقدینگی لازم جهت انجام و پیش‌برد اهداف و فعالیت‌ های بازرگانی و ایفای تعهدات مربوطه می فروشد پیش بینی می شود که درآمد حاصل از عملیات شرکت بهبود یابد.
همچنین عملکرد ۶ ماهه کی بی سی با سرمایه ثبت شده ۴۹ میلیارد تومان حکایت از این دارد که در ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ مبلغ ۲۱۴ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد افت داشته است.
شرکت کی بی سی با بزرگترین کمپانی فرآورده‌های خونی در آسیا قرارداد منعقد کرده و کی بی سی تنها شرکتی است که اجازه واردات این محصولات را دارد. تعهدات ارزی شرکت به میزان ۳۵ میلیون یورو و درصد کل تعهدات باقیمانده به میزان ۶درصد کاهش داشته (در حال حاضر به ۴درصد رسیده) است.
همچنین این شرکت نمایندگی ۵ ساله انحصاری واردات ۷ واکسن سرم انستیتو هندوستان، نمایندگی انحصاری ۴ محصول اسپری تنفسی شرکت آلدو یونیون اسپانیا، را اخذ کرده و انعقاد قرارداد تولید مشترک ۱۰ ساله با شرکت آلدو یونیون اسپانیا امضا کرده است.
کی بی سی قرار است برای اولین بار واکسن روتا ویروس را وارد کند. البته بهمن ماه سال گذشته مجوز را دریافت کرد، اما به دلیل بسته شدن بودجه این موضوع وارد پلن واکسیناسیون عمومی برای سال آتی شده است و حجم قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص می‌دهد.
براساس عملکرد کی بی سی مارکت فرآورده‌های پلاسمایی به میزان ۳۰۰درصد، مارکت فرآورده‌های تنفسی به میزان ۱۰۰درصد، مارکت واکسن‌های وارداتی به میزان ۷۰درصد افزایش یافته است.

کد خبر: ۲۶۵٬۵۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha