۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
ضعف نظارت دولت بر کیفیت کالاهای وارداتی | بی ثباتی در بازار تولید تجهیزات روشنایی محسوس است
مدیرعامل شرکت «افراتاب» انتقاد کرد؛

ضعف نظارت دولت بر کیفیت کالاهای وارداتی | بی ثباتی در بازار تولید تجهیزات روشنایی محسوس است

گرگان- میوه چی، مدیرعامل شرکت افراتاب با اشاره به این نکته که واردات محصولات الکتیریکی در حوزه روشنایی نسبت به گذشته کاهش یافته، گفت: نظارت دولت بر کیفیت کالا های موجود در بازار باید افزایش یابد.

احسان میوه چی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تولیدات داخلی در حوزه تجهیزات روشنایی از کیفیت بهتری نسبت به نمونه مشابه خارجی خود برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت افراتاب افزود: کالا های خارجی در بازار از کیفیت مطلوبی ندارند و می طلبد دولت در این حوزه نظارت بیشتری اعمال کند.

وی با اشاره به اینکه شرکت افراتاب از سال ۷۷ فعالیت خود را آغاز کرده، یادآورشد: طی این ۲۵ سال تلاش کرده ایم تا تولیدات با کیفیت مطلوب را در اختیار مصرف کننده قرار دهیم.

میوه چی با بیان اینکه برای تولید به مواد اولیه وارداتی نیاز داریم، ادامه داد: در بخش تولید با چالش هایی نظیر تاخیر در تامین ارز مورد نیاز مواجه هستیم که این مسئله به چرخه تولید آسیب می زند.

به گفته وی، چالش های موجود در بخش تولید موجب شده تا تولید کننده به سختی به فعالیت خود ادامه دهد.

مدیرعامل شرکت افراتاب با اشاره به نوسانات قیمت در بخش ساختمان بیان کرد: بی ثباتی در بازار تولید تجهیزات روشنایی ساختمان محسوس و قابل لمس بوده اما با این حال سعی کرده ایم به فعالیت خود و تولید کالاهای کیفی ادامه دهیم.

به گفته میوه چی، سازمان استاندارد در حوزه نظارت تولیدات داخلی به خوبی عمل می کند اما لازم است این نظارت بر کیفیت کالاهای وارداتی موجود در بازار نیز افزایش یابد.

وی با بیان این موضوع که ارز موضوع مهمی در کشور محسوب می شود، اظهارکرد: با توجه به کیفیت مناسب کالاهای داخلی، ارز باید در بخش مناسب و مهم مصرف شود در نتیجه دولت نقش نظارتی خود را در این حوزه ارتقا دهد.

کد خبر: ۲۶۵٬۵۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha