۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
وضعیت جاده هراز تعیین تکلیف شود/طرح کنترل ناوگان حمل و نقل مسافربری
رئیس پلیس راهور:

وضعیت جاده هراز تعیین تکلیف شود/طرح کنترل ناوگان حمل و نقل مسافربری

ساری - رئیس پلیس راهور کشور گفت: یکطرفه شدن و ایجاد محدودیت ترافیکی در محور هراز مشکلاتی را برای اهالی بومی به وجود می آورد از این رو وضعیت این جاده باید تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سردار تیمور حسینی عصر پنجشنبه در حاشیه جلسه کمیسیون راههای استان مازندران با اظهار اینکه نقاطی در محور هراز وجود دارد که سبب گره های ترافیکی و ایجاد محدودیت ترافیکی در ایام تعطیلات و اوج سفرها می شود، افزود: وضعیت این جاده باید با همکاری مازندران و تهران تعیین تکلیف شود.

وی چهاربانده نشدن و جداسازی نشدن باندهای در محور هراز را از جمله دلایل گره های ترافیکی و در نتجه اعمال محدودیت ترافیکی بیان کرد.

وی از اجرای طرح تشدید کنترل ناوگان عمومی مسافران و بازدید مستمر از پایانه های حمل و نقل مسافربری در راستای کاهش حوادث ترافیکی خبر داد و گفت:این طرح در دستور کار قرار گرفته است.

سردار حسینی با اشاره به کاهش حوادث و تصادفات جاده ای در کشور افزود: جز حادثه اتوبوس در محور سوادکوه شاهد کاهش تلفات جاده ای بودیم.

وی از تردد سالانه بیش از ۹۰۰ میلیون تردد در جاده های کشور خبر داد و گفت: باید برای کاهش حوادث ترافیکی بخش های مختلف همکاری داشته باشند.

کد خبر: ۲٬۶۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha