۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳
شرکت حریر خوزستان ظرفیت صادرات را دارد| طرح توسعه حریر خوزستان در دستور کار است
مدیرعامل حریر خوزستان:

شرکت حریر خوزستان ظرفیت صادرات را دارد| طرح توسعه حریر خوزستان در دستور کار است

اهواز- غمگین، مدیرعامل شرکت حریر خوزستان گفت: با کار جهادی و برنامه‌های استراتژیک شاهد تحول در شرکت حریر خوزستان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار بازار، ارسلان غمگین صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بی‌ طرفی رسانه و انتشار کامل اخبار، ارکان اصلی جلب اعتماد مردم نسبت به یک رسانه است.

وی شرکت حریر را از شرکت های خوب دانست و گفت: شرکت حریر خوزستان یکی از شرکت های خوب و دارای توان فنی بسیار بالاست که بنده با همکاری مدیران و کارکنان سعی در ارتقا بهتر و خوبتر شدن این شرکت را داریم و در حال حاضر به دنبال تهیه برنامه ی استراتژیک خیلی قوی هستیم که به شرکت هلدینگ و شستا تقدیم تا اعتماد صاحب سهام را نسبت به این شرکت را جلب کنیم.

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان اعتماد صاحب سهام را بسیار ارزشمند دانست و افزود: اعتماد هلدینگ‌ های بالادستی بدون شک موجب رشد و ارتقای شرکت حریر خواهد شد. امید است پس از اثبات خودمان با کار و تلاش و به دست آوردن اعتماد صاحب سهام برای اخذ مجوزهای لازم، اقدام به اجرای طرح‌ های توسعه‌ ای در این شرکت گام‌های خوبی برداشته می شود.

غمگین توضیح داد: با ارائه طرح های توجیهی، و حمایت هلدینگ بالادستی، گسترش توسعه ای شرکت را برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی با اشاره به برنامه های بلند مدت در این شرکت اظهار کرد: امیدواریم با تلاش‌های جهادی و هچنین حمایت‌ و همکاری های هلدینگ های بالادستی شاهد احداث دو کارخانه جدید در حوزه تولید خمیر کاغذ و بسته بندی باشیم.

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان در ادامه پتانسیل و ظرفیت‌های استان خوزستان و این شرکت را برای اجرای طرح‌های توسعه ای بسیار بالا دانست و گفت: طرح ‌های توسعه ای نیاز شرکت حریر خوزستان هستند که حتما این طرح‌ها را در برنامه استراتژیک خود دنبال می‌کنیم.

غمگین با اشاره به عملکرد گذشته در این شرکت توضیح داد: مدیران قبلی در این شرکت زحماتی کشیدند اما همچنان شرکت در حال حاضر مشکلات بسیاری هم دارد ازجمله این مشکلات، به شدت با کمبود منابع مالی و کمبود مواد اولیه و تجهیزات و کمبود موجودی انبارها مواجه هستیم که با کمک هیات مدیره در حال برنامه ریزی برای خروج از این شرایط هستیم که امید است وقفه‌ای در تولید ایجاد نشود.

وی با اشاره به یک سری جرائم در مورد این شرکت اشاره کرد و گفت: متاسفانه شرکت حریر در حال حاضر حدود ۷۰ میلیارد ریال جریمه مالیاتی و ۱۲ میلیارد ریال جریمه بیمه‌ای دارد که از مسئولان استان و شهرستان شوش انتظار داریم در حل این مشکلات در کنار ما باشند تا مشکلی برای این شرکت بوجود نیاید.

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان خاطرنشان کرد: برای خروج از این بحران از مسئولان شهرستان انتظار داریم در اعطای فرصت، استمهال یا بخشش این جرائم ما را یاری کنند.

غمگین اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی و تفکر جهادی و همراهی پرسنل متخصص فنی، تولیدی و پشتیبانی شرکت حریر و گسترش فرهنگ کار وتلاش جهادی با علاقه پیش می‌رویم.

وی بیان کرد: این شرکت بخش فنی خیلی قوی دارد و با پشتوانه چنین پرسنلی و امیدواری و توکل بخدا در حال تهیه برنامه استراتژی بسیار قوی برای توسعه و رشد شرکت می‌باشیم.

مدیرعامل حریر خوزستان خواستاری همکاری بیشتر اصحاب رسانه شد و گفت: از اصحاب رسانه حمایت‌های ویژه‌ ای را خواستاریم و انتظار داریم ما را درست نقد کنند و حمایت یک‌ طرفه هم مد نظرمان نیست. اما اگر خبرنگاران و رسانه‌ ها شاهد تلاش و کار جهادی این مجموعه برای رسیدن به قله هستند، انتظار حمایت‌ها داریم.

غمگین گفت: به مردم، پرسنل شرکت و اصحاب رسانه قول می دهم اگر طبق برنامه استراتژیک جلو برویم شاهد پیش گرفتن تولید این شرکت در استان، کشور و حتی نفوذ به بازار جهان به خصوص کشورهای اطراف خواهیم بود.

کد خبر: ۲۶۵٬۴۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha