۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
سردار سلیمانی الگوی جامعه کار و تولید کشور است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

سردار سلیمانی الگوی جامعه کار و تولید کشور است

مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سردار شهید سلیمانی با مجاهدت صادقانه خود الگویی برتر برای جامعه کار و تولید کشور است.

به گزارش بازرا، سید صولت مرتضوی در اجتماع بزرگ کارگری «در مسیر حاج قاسم» که به‌مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه سردار سلیمانی مکتب‌ساز مقاومت در منطقه بود، اظهار داشت: بررسی سیر زندگی سردار سلیمانی نشان می‌دهد، روستازاده‌ای متدین، از خانواده‌ای بزرگ و پرورش‌یافته در دامن مادری پرهیزکار، الگوی همه آزادی‌خواهان جهان شد.

وی گفت: شهید سلیمانی به سبب حضور مستمر در میدان از برجسته‌ترین الگوها برای جامعه کار و تولید است.

وزیر کار با بیان اینکه شهید سلیمانی، پاسدار ارزش‌های نظام اسلامی بود، تأکید کرد: حاج قاسم برای تربیت نیروی انسانی مجاهد، مبارزه فی سبیل‌الله و ارتقای توان جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرد.

مرتضوی افزود: باور سردار سلیمانی تبدیل تهدیدها به فرصت بود و این امر در مبارزه مخلصانه او با نیروهای داعش نمود داشت.

وی گفت: استکبار جهانی تفرقه را به‌عنوان راهبرد در جهان اسلامی عملیاتی کرد و داعش را به‌وجود آورد تا در جهان اسلام قطب‌بندی کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به شکست داعش توسط سردار سلیمانی، اظهار داشت: شهید سلیمانی تنها یک فرمانده نظامی نبود بلکه شخصیتی جامع و اثرگذار بود که هم در عرصه فرهنگی و هم در عرصه سیاسی نقش یک دیپلمات را بازی کرد.

مرتضوی، ثمره خون سردار سلیمانی را اتحاد مقاومت اسلامی و تقویت جبهه ضد استکبار در منطقه عنوان کرد و گفت: امروزه جنایت رژیم صهیونیستی در غزه در مسیر نابودی این رژیم جعلی است و روحیه ایثار، شهادت و جهاد برگرفته از مکتب انسان‌ساز اسلام است.

وی با اشاره به نقش پررنگ جامعه کارگری در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: کارگران در خنثی‌کردن توطئه‌های دشمن اثرگذار بوده‌اند و در انتخابات پیش‌رو نیز با تدبیر نقشه دشمنان را نقش برآب می‌کنند.

در پایان این مراسم از جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و کارگران نمونه تقدیر شد.

کد خبر: ۲۶۵٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha