۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
مشارکت ۷۰ شرکت بزرگ صنایع دریایی و دریانوردی ایران در نمایشگاه بوشهر
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

مشارکت ۷۰ شرکت بزرگ صنایع دریایی و دریانوردی ایران در نمایشگاه بوشهر

بوشهر- باستین معاون اقتصادی استاندار بوشهر از برپایی نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران با مشارکت ۷۰ شرکت بزرگ صنایع دریایی و دریانوردی از ۱۲ استان کشور در بندر بوشهر خبر داد.

علی باستین در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ایران در بوشهر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: توسعه و تقویت اقتصاد دریا محور از تاکیدات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس جمهور است و استان بوشهر ظرفیت بالایی در این زمینه دارد.

وی افزود: آبزی پروری، صنایع دریایی، تجارت دریایی و صید و صیادی و ... از ظرفیت های مهم حوزه دریا در استان بوشهر است که باید استفاده بهینه را از این ظرفیت ببریم.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: توسعه و تقویت صنایع دریایی و دریانوردی از اولویت های حوزه اقتصادی و عمرانی است که امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

باستین از گشایش نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ایران در بوشهر خبر داد و گفت: این نمایشگاه با حضور شماری از مسئولان کشوری و استانی در محل نمایشگاه‌های بین المللی این استان گشایش یافته که اهمیت به سزایی در تقویت حوزه دریامحور دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از مشارکت ۷۰ شرکت بزرگ صنایع دریایی و دریانوردی از ۱۲ استان کشور خبر داد و افزود: در نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی، ۷۰ شرکت در قالب ۴۷ غرفه در حوزه کشتی سازی، تعمیرات کشتی، مهندسی دریایی، تجهیزات لایروبی و خدمات دریایی در حوزه بیمه و بانک حضور دارند.

وی یادآور شد: معرفی ظرفیت های متنوع استان های مختلف کشور در حوزه دریا و دریانوردی و همچنین انتقال تجارب و تکنولوژی و فراهم سازی زمینه فعالیت در سیاست های ۹گانه توسعه دریا محور ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب از اهداف این نمایشگاه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: این نمایشگاه تا ۱۵ دی ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی بوشهر برپاست.

کد خبر: ۲۶۵٬۴۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha