۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
 یک هزار میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی قزوین هزینه می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

یک هزار میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی قزوین هزینه می‌شود

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: در سال جهش تولید و در راستای توسعه شهرک‌های صنعتی بالغ بر یک هزار میلیارد ریال برای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی استان هزینه خواهد شد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار کرد: با توجه به ارتقا شرکت استانی از گروه دو به یک و اضافه شدن برنامه‌های عملیاتی در سالجاری، بیش از ۶۰ پروژه عمرانی و زیر بنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرک‌های نواحی صنعتی تابعه استان سرمایه گذاری خواهد شد.

وی یادآور شد: سرمایه گذاری انجام شده برای آماده سازی، اجرای شبکه‌های آبرسانی، تصفیه خانه، برق رسانی، گازکشی، مخابرات، راه سازی، جدول گذاری و آسفالت کشی خیابان‌ها و معابر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خاطرنشان کرد: با صرف این هزینه‌ها شرایط را برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فراهم خواهیم کرد.

خانپور گفت: با توجه به حمایت و مشوق‌های خاص، ظرفیت‌های قابل توجه اقتصادی و همچنین نزدیکی به پایتخت، تمایل سرمایه گذاران برای فعالیت و سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بالا است و در این راستا باید تسهیل‌گری و امنیت سرمایه گذاری را بالا ببریم.

کد خبر: ۲۶٬۵۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha