۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
۵۷ درصد تعهدات اشتغال دشتستان محقق شد| لزوم احیای واحدهای تولیدی راکد
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۵۷ درصد تعهدات اشتغال دشتستان محقق شد| لزوم احیای واحدهای تولیدی راکد

فرماندار دشتستان با تاکید بر احیای واحدهای تولیدی راکد از تحقق ۵۷ درصدی تعهد اشتغال در دشتستان خبر داد.

احمد بنافی در حاشیه نشست کارگروه اشتغال شهرستان دشتستان در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی شهرستان دشتستان جزو اولویت های مدیران است و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می گیریم.

وی افزود: احیای واحدهای راکد و نیمه راکد و تجهیز و توسعه واحدهای تولیدی از راهکارهای ایجاد و تثبیت اشتغال در این شهرستان است و اقدامات موثری در این زمینه انجام شده است.

فرماندار دشتستان از تحقق ۵۷ درصدی تعهد اشتغال در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تاکنون، ۵۷ درصد از تعهد اشتغال امسال شهرستان تحقق یافته است.

بنافی با بیان اهمیت ثبت به موقع تعهد اشتغال دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط در سامانه رصد، گفت: تاکنون ۵۷ درصد تعهد اشتغال سال جاری در شهرستان محقق شده که انتظار می رود تمامی دستگاه ها تعهد اشتغال خود را در سامانه رصد ثبت کنند و تا پایان سال به ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال خود برسیم.

وی، یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم در سال مهار تورم و رشد تولید را ارتقای شاخص‌های اشتغال خواند و تصریح کرد: بر همین اساس برای هر شهرستان، سهمیه‌ای در نظر گرفته شد تا بتوانند زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند.

فرماندار دشتستان ادامه داد: تولید شغل و اشتغالزایی در سامانه رصد به صورت آمار رسمی و تایید شده است و هیچ ادعایی در میان نیست و در این سایت، تمامی افراد که صاحب شغل می‌شوند با مدارک و پرونده مشخصی بارگذاری شده‌اند.

کد خبر: ۲۶۵٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha