۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹
ضرورت رفع نواقص اطلاعات برای دهک بندی‌ها
در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید شد

ضرورت رفع نواقص اطلاعات برای دهک بندی‌ها

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش بازار، مهدی طغیانی، در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز (دوشنبه۱۱ دی ماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:گزارش نحوه تخصیص و پرداخت یارانه‌ها و بررسی آخرین وضعیت اجرای احکام قانونی مربوط به ایجاد و توسعه پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در جلسه عصر امروز این کمیسیون اجتماعی استماع شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه نمایندگان سوالاتی را پیرامون فعالیت پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان اعم از نواقص اطلاعات افراد در زمینه شکل گیری دهک بندی‌ها و به روز نبودن اطلاعات در این پایگاه، مطرح کردند و عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بسیاری از این سوالات پاسخ داد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: همچنین نماینده مرکز پژوهش های مجلس در این جلسه درباره چرایی عدم حذف ۳ دهک بالای جامعه و سرنوشت اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در سال آینده و عدم اشاره آن در بودجه سال ۱۴۰۳ نکاتی را مطرح کرد.

طغیانی تاکید کرد: نهایتا در جمع‌بندی این جلسه مقرر شد تا مجددا جلسه‌ای با مدیریت توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی و سایر نمایندگان با عسگریان، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت بررسی برخی از نواقص احصا شده اعم از نواقص اطلاعات افراد در زمینه شکل‌گیری دهک بندی‌ها، برگزار شود.

وی اظهار کرد: همچنین مقرر شد تا در این جلسه روی ۳ بخش از موضوعات اعم از نحوه سازوکار دریافت اطلاعات افراد، صحت سنجی اطلاعات و کامل کردن آنها بحث و بررسی صورت گرفته و گزارشی در این بخش تهیه شود.

کد خبر: ۲۶۵٬۲۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha