۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
قرارداد بهسازی ۴۳ هزار و ۳۳۷ واحد مسکونی بافت فرسوده منعقد شد
عضو هیات‌مدیره بانک مسکن:

قرارداد بهسازی ۴۳ هزار و ۳۳۷ واحد مسکونی بافت فرسوده منعقد شد

عضو هیات مدیره بانک مسکن گفت: بانک مسکن تاکنون قرارداد بهسازی ۴۳ هزار و ۳۳۷ واحد مسکونی بافت فرسوده به مبلغ ۷۷ هزار میلیارد ریال را منعقد کرده است.

به گزارش بازار، سیدمحسن فاضلیان عضو هیات‌مدیره بانک مسکن با اشاره به عملکرد بانک مسکن در ارائه تسهیلات بافت فرسوده و مسکن مهر گفت: تسهیلات بافت فرسوده و ناکارآمد شهری به ساختمان‌های فرسوده شهر اختصاص پیدا می‌کند.

عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به جزییات پرداخت تسهیلات این بانک در بافت فرسوده طی سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ ادامه داد: از مبلغ ۷۷ هزار میلیارد ریال تخصیص یافته به بافت فرسوده، تاکنون ۶۸ هزار میلیارد ریال به‌عنوان مشارکت پرداخت کردیم و باقی هم بر اساس پیشرفت پروژه و با رسیدن به مرحله نازک کاری پرداخت می‌شود. با تامین مالی این میزان از مشارکت، ۲۷ هزار و ۷۳۷ واحد مسکونی به مرحله فروش اقساطی رسیده و مابقی نیز در حال تکمیل است.

وی درباره اقدامات بانک مسکن نسبت به طرح های پروژه‌های مسکن مهر افزود: بانک مسکن از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر ، ساخت ۲ میلیون و ۴۲۰ هزار واحد مسکونی در کشور را آغاز کرده که در حال حاضر تنها ۱۳۹ هزار واحد مسکونی این طرح باقی مانده است و به زودی تعیین تکلیف می شوند. همچنین برای تکمیل واحدهای مسکونی بالای ۷۵ درصد از ظرفیت متمم نهضت ملی مسکن استفاده و تلاش می‌کنیم به زودی آماده بهره برداری ‌شوند.

کد خبر: ۲۶۵٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha