۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
استان زنجان در تامین آب شرب و کشاورزی مشکل دارد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

استان زنجان در تامین آب شرب و کشاورزی مشکل دارد

زنجان- باقری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: تامین آب کشاورزی و شرب در استان با چالش روبرو بوده و باید حرکت جهادی اتفاق افتد.

مهدی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه مطالبات ملی زیادی همچون مسائل موجود در حوزه آب، راه‌های ارتباطی و مسکن در استان وجود دارد ،گفت: در سفر هیئت دولت به استان می‌توانیم توفیقات خوبی کسب کنیم.

وی اظهار کرد: انتظار داریم رئیس جمهور در سفر خود به استان زنجان، مشکلات را ببینند و بدانند که این مشکلات باید از تهران حل شود و به مسئولان ستادی دستور دهند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت:تکمیل دو خطه کردن راه‌آهن زنجان - قزوین مطالبه جدی زنجانی‌ها از رئیس‌جمهور است و امیدواریم این مهم محقق شود.

باقری تاکید کرد: فعال شدن منطقه ویژه اقتصادی نیز نیاز به مکمل‌های دیگری دارد و انتظار صدور مجوزهای ارزشمندتری را داریم و در این میان می‌توانیم پیوست‌های منطقه آزاد تجاری را نیز برای استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تردد در جاده‌های منطقه قره‌پشتلو و ابهر به قیدار بسیار خطرناک است،گفت: موانع مرتبط با پروژه احداث جاده زنجان به طارم (منجیل - بناب) که بخش مهمی باید از طریق استان گیلان حل شود نیز نیاز به دستور رئیس‌جمهور دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بخش راه‌ جاده‌های روستایی زنجان مشکل داریم، یادآور شد: باید تدابیری در این خصوص اندیشیده شود.

باقری با بیان اینکه تامین آب کشاورزی و شرب در استان زنجان با چالش روبرو بوده و باید حرکت جهادی اتفاق افتد،افزود:باید مشکل آب روستاهای استان حل شود.

کد خبر: ۲۶۵٬۱۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha