۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
پیش بینی رشد ۳۰ درصدی عملکرد بهساز کاشانه تهران در ۱۴۰۳؛ سود بیشتر سهام داران با کاهش مشارکت در ساخت
عضو هیئت مدیره شرکت بهساز کاشانه تهران مطرح کرد

پیش بینی رشد ۳۰ درصدی عملکرد بهساز کاشانه تهران در ۱۴۰۳؛ سود بیشتر سهام داران با کاهش مشارکت در ساخت

خورشیدی عضو هیئت مدیره شرکت بهساز کاشانه تهران به بازار گفت: قصد داریم در شرکت بیشتر پروژه های جدید را بدون مشارکت و به تنهایی اجرایی کنیم که به سود شرکت و سهام داران است.

بازار؛ گروه بورس: گروه توسعه ساختمان تدبیر با ۲ شرکت بورسی خود از جمله شرکت های توسعه و عمران امید با نماد ثامید و بهساز کاشانه تهران با نماد ثبهساز در گروه بورس ساختمان توانسته است رتبه های برتر این حوزه را کسب کند؛ رتبه هایی که در طول زمانی کوتاهی با برنامه ریزی، هدف گذاری های موثر کوتاه مدت و بلند مدت کسب شده است.

در این رابطه علی اصغر خورشیدی عضو هیئت مدیره و معاون مالی شرکت بهساز کاشانه تهران درباره موفقیت های شرکت در بازار سرمایه در گفت و گو با بازار توضیح می دهد:

* در حال حاضر وضعیت نماد بورسی شرکت بهساز کاشانه تهران را در بین نماد شرکت های ساختمانی بازار سرمایه چگونه ارزیابی می کنید؟

همانطور که اطلاع دارید بهساز کاشانه تهران مدت زیادی نیست که به بازار سرمایه ورود کرده و از سال ۹۹ وارد بورس شده است؛ طی این مدت نیز به جرات می توانیم بگویم که شرکت از لحاظ عملکردی رشد خیلی خوبی را تجربه کرده است.

بهساز کاشانه تهران به تعهداتی که به سهام داران داشته به بهترین نحوه عمل کرده و هر سال نسبت به سال قبل رشد خوبی را ثبت کرده است

همچنین بهساز کاشانه تهران به تعهداتی که به سهام داران داشته به بهترین نحوه عمل کرده و هر سال نسبت به سال قبل رشد خوبی را ثبت کرده است. برای مثال از سال ۹۹ که وارد بورس شدیم هر ساله شاهد رشد قابل توجهی در سود دهی شرکت هستیم که بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان، ۸۰۰ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۱ نیز هزار میلیارد سود را ثبت کرده ایم.

* با این روند سود دهی شرکت بهساز کاشانه تهران چه سود دهی ای را برای سال ۱۴۰۲ پیش بینی می کنید؟

همین الان به هدف گذاری سود دهی سال ۱۴۰۲ دست یافته ایم و توانسته ایم هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان فروش و عملکرد را ثبت کنیم و در حدود هزار میلیارد تومان هم سود داشته ایم. با این تفاسیر ای پی اس شرکت رقم قابل توجهی بوده است که همین موضوع به سهام داران نوید این را می دهد که می توانند به خواسته ای که از شرکت داشته اند دست یابند.

* با سیر سوددهی بهساز کاشانه تهران در بازار سرمایه، چه چشم اندازی را برای سال ۱۴۰۳ پیش بینی می کنید؟

بر اساس سیر صعودی بهساز کاشانه تهران در بازار سرمایه پیش بینی می کنیم که ۳۰ درصد در سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه ۱۴۰۲ افزایش عملکرد داشته باشیم. خوشبختانه بهساز کاشانه تهران بیشتر پروژه هایی که در دست داشته را به اتمام رسانده و در یک سری دیگر از فعالیت های خود بهره وری بیشتری را به ثبت می رساند.

همچنین در پروژه های جدیدتر هم بدون شراکت مستقیم وارد عمل شده و از بانک و شرکت های بالا دستی تامین مالی را انجام می دهد که این موضوع نیز باعث افزایش سود دهی شرکت شده است. بنابراین همین مساله ی اجرای پروژه ها بدون مشارکت هم می تواند سبب افزایش سود سهام داران شود.

کد خبر: ۲۶۵٬۰۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha