۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
با بازیگران بیمار ایرانی آشنا شوید

با بازیگران بیمار ایرانی آشنا شوید

متاسفانه در طول سال های مختلف شاهد بیماری بسیاری از بازیگران داخلی کشورمان بوده ایم که این موضوع نه تنها برای سیمای کشوری بلکه برای عموم ناراحت کننده بوده است.

به گزارش بازار، در این مقاله تصمیم داریم شما را با تعدادی از بازیگران بیمار ایرانی آشنا کنیم که در طول سال های مختلف با بیماری های گوناگونی دست و پنجه نرم کرده اند. لازم به ذکر است بدانید که فهرست زیر براساس اخرین اطلاعات بدست آمده بروزرسانی شده است. برای آشنایی با این فهرست باما در ادامه همراه باشید که قصد داریم به بیوگرافی هریک از آنها اشاره ای داشته باشیم.

بازیگران بیمار ایرانی

در ادامه با تعدادی از بازیگرانی که به بیماری های مختلف دچار شده اند آشنا خواهید شد :

ابوالفضل پورعرب

ابوالفضل پورعرب یکی از دوست داشتنی ترین و البته محبوب ترین بازیگران مرد ایرانی بوده که از وی در فیلم های بسیاری یاد میشود. از اصلی ترین فیلم هایی که ابوالفضل پورعرب در آنها ایفای نقش کرده است میتوان به فیلم عروس ، نرگس ، مردی شبیه باران ، غریبانه ، دست های آلوده و... اشاره داشت که باید بدانید وی در سریال شهرزاد نیز به خوبی هنرنمایی کرده است. متاسفانه ابوالفضل پورعرب به بیماری سرطان دچار شده است و همین موضوع عامل مهمی بر کناره گیری وی از بسیاری فیلم ها و سریال ها شده است که در حال حاضر او یک کافه رستوران در شمال کشور دارد که از این طریق عمران معاش میکند.

آتنه فقیه نصیری

آتنه فقیه نصیری یکی دیگر از بازیگران زنی بوده که دچار بیماری شده است. براساس اطلاعات بدست آمده وی به بیماری MS دچار شده و این مورد در سال ۱۳۹۸ در برنامه اکسیر از زبان خودش مطرح شد و همین موضوع عامل مهمی بر کم کاری او از سال ۹۸ تا به امروز بوده است. آتنه فقیه نصیری متولد ۱۳۴۷ بوده که از محبوب ترین فیلم های وی میتوان به عشق قرنطینه نمی‌شود ، خانه ماهرخ به کارگردانی شهرام ابراهیمی ، آن مرد آمد به کارگردانی حمید بهمنی ، هشت‌پا به کارگردانی علیرضا داوودنژاد ، مزرعهٔ پدری به کارگردانی رسول ملاقلی پور ، سفر به فردا به کارگردانی محمدحسین حقیقی ، قارچ سمی به کارگردانی رسول ملاقلی پور ، مُهره به کارگردانی محمدعلی سجادی ، سال‌های بی‌قراری به کارگردانی مسعود نوابی اشاره داشت.

پیام دهکردی

بازیگر بیمار ایرانی

پیام دهکردی که اغلب در سریال های تلوزیونی نقش شخص جاسوس را ایفا کرده بود سومین بازیگر بیمار این لیست بوده که وی به سرطان دچار شده است. براساس گفته های پیام دهکردی این بیماری زندگی خود را متحول کرد که بدنیست بدانید اکنون در یک نانوایی در روستای کوره بر شهر لاهیجان استان گیلان فعالیت دارد و بازیگری را تقریبا کنار گذاشته است. از اصلی ترین فیلم های این بازیگر محبوب میتوان به بی‌صدا به کارگردانی حسین شهابی ، تگرگ و آفتاب به کارگردانی رضا کریمی ، دلم می‌خواد به کارگردانی بهمن فرمان آرا ، تراژدی به کارگردانی آزیتا موگویی ، بی خداحافظی به کارگردانی احمد امینی ،ریال جیب بر خیابان جنوبی به کارگردانی سیاوش اسعدی ، راه آبی ابریشم به کارگردانی محمد بزرگ نیا ، همیشه پای یک زن در میان است به کارگردانی کمال تبریزی ، در همین نزدیکی به کارگردانی راما قویدل ، یک بوس کوچولو به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا ، یک تکه نان به کارگردانی کمال تبریزی اشاره داشت.

مهران غفوریان

اغلب مهران غفوریان را به ایفای نقش در فیلم و سریال های کمدی میشناسیم که وی برای تلوزیون سیمای ایران زحمات بسیاری کشیده است. براساس اطلاعات بدست آمده مهران غفوریان از بیماری قلبی رنج میبرد و همین امر سبب شده تا چندین بار عمل قلب انجام دهد. مهران غفوریان متولد ۱۳۵۳ بوده است که از اصلی ترین فیلم های وی میتوان به : پیتزا مخلوط به کارگردانی حسین قاسمی جامی ، سه نفر روی خط  به کارگردانی خسرو ملکان ، فوتبالی‌ها به کارگردانی سیامک خواجه‌ وند ، پرواز مرغابی‌ها به کارگردانی علی شاه‌حاتمی ، حلقه‌های ازدواج به کارگردانی شاهین باباپور ، شیر و عسل به کارگردانی آرش معیریان ، دختر میلیونر به کارگردانی اکبر خامین ، زن بدلی به کارگردانی مهرداد میرفلاح ، کلاهی برای باران به کارگردانی مسعود نوابی ، انتخاب به کارگردانی تورج منصوری ، شارلاتان به کارگردانی آرش معیریان ،کلید ازدواج به کارگردانی داوود موثقی اشاره داشت که وی در سریال های مختلفی به ویژه خندوانه به کارگردانی رامبد جوان ایفای نقش کرده است.

بهناز جعفری

بازیگران بیمار ایرانی

بهناز جعفری که متولد ۱۳۵۳ بوده سال های طولانی از صداسیمای ایران دور بوده است که بیماری وی متاسفانه MS بوده و همین موضوع روی زندگی شخصی بهناز جعفری تاثیرات بدی گذاشته است. از اصلی ترین فیلم هایی که این بازیگر زن در انها ایفای نقش کرده است میتوان به شب طلایی ، شهربانو ، لیپار ، سه روز و سه قتل ، کوسه ، زیر نور کم ، لامینور ، سه رخ ، یلدا ، تهران: شهر عشق ، جاده قدیم ، پاسیو ،پرسه در حوالی من ، سمفونی تولد ، هایلایت ، زاده شدن ، خشم و هیاهو ، گیتا ، لانتوری ، هفت ماهگی ، خانه دختر ، دلم می‌خواد ، ساکن طبقه وسط ، ته چین ، پنج ستاره ، ابرهای ارغوانی ، سپیده ، تلفن همراه رئیس‌جمهور اشاره داشت.

امیرمهدی ژوله

امیرمهدی ژوله یکی دیگر بازیگران کمدی ایران بوده که وی به MS مبتلا شده است و همین موضوع روی زندگی بازیگری او نقش منفی گذاشته است. از اصلی ترین فیلم های امیرمهدی ژوله میتوان به ملاقات با جادوگر ، سامورایی در برلین ، سونامی ، هزارپا و خوب بد جلف اشاره داشت.

شهره سلطانی

در میان زیباترین بازیگران زن ایرانی شهره سلطانی آخرین بازیگر بیمار بوده که وی به ضعف سیستم ایمنی بدن دچار شده است. شهره سلطانی متولد ۱۳۴۸ بوده که از اصلی ترین فیلم هایی که او در آنها ایفای نقش کرده است میتوان به : منفی ۱۶۸ درجه ، زیگزاگ ، شیرین ، قرنطینه ، حس پنهان ، جای او دیگر خالی نیست ، قتل آنلاین ، تارا و تب توت فرنگی ، این زن حرف نمی‌زند ، رای باز ، قرمز ، توطئه ، آدم‌برفی ، سه مرد عامی ، عبور از تله اشاره داشت.

نظر شما نسبت به فهرست بازیگران بیمار ایرانی چیست؟ شما عزیزان میتوانید با پلازا همراه باشید و نظر خود را نسبت به این مقاله باما به اشتراک بگذارید.

کد خبر: ۲۶۴٬۹۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha