۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
«پساب و فاضلاب» بهترین ظرفیت جذب سرمایه گذار | بسته های پیشنهادی آماده شد
 رییس هیات مدیره آبفا در گفتگو با بازار:

«پساب و فاضلاب» بهترین ظرفیت جذب سرمایه گذار | بسته های پیشنهادی آماده شد

سمنان- علویان صدر،  رییس هیات مدیره و معاون برنامه ریزی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه «پساب و فاضلاب» بهترین ظرفیت جذب سرمایه گذار است، گفت: بسته های سرمایه گذاری آماده ارائه شده است.

مسعود علویان صدر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه آب و پساب بهترین ظرفیت های سرمایه گذاری در کشور و استان سمنان هستند، بیان کرد: سرمایه گذاری در این دو حوزه می تواند درآمد پایداری را به ارمغان بیاورد.

وی با بیان اینکه به سرمایه گذاران توصیه می کنیم که در حوزه تصفیه فاضلاب و در حوزه ایجاد نیروگاه های برق آبی ورود جدی داشته باشند، افزود: یکی از اولویت های وزارت نیرو در این زمینه، استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران است.

رییس هیات مدیره و معاون برنامه ریزی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: ۴۳ میلیون متر مکعب ظرفیت پساب در استان سمنان وجود دارد، گفت: ۶.۷ میلیون مترمکعب از این ظرفیت به بهره برداری رسیده و مابقی آماده سرمایه گذاری است.

علویان صدر با بیان اینکه نیاز است که از ظرفیت سرمایه گذاری صنایع و کارگزارانی که می خواهند در کنار صنایع باشند و برای استحصال ظرفیت آبی موجود کمک کنند، بهره گیری کنیم، گفت: فرصت برای سرمایه گذاری و ایجاد درآمد در این زمینه مهیا شده است.

وی با بیان اینکه در کنار ظرفیت سرمایه گذاری، جذب سرمایه گذار به ما نیز کمک می کند تا بتوانیم آب مورد نیاز صنایع را تامین کنیم، گفت: تامین آب مورد نیاز صنایع، خود یک کمک شایان برای جذب سرمایه گذاران جدید در بخش های صنعتی کشورمان و طبیعتاً استان سمنان خواهد بود.

رئیس هیات مدیره و معاون برنامه ریزی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های موجود در حوزه پساب برای تامین آب پایدار صنایع در دستور کار است، ابراز کرد: بسته های سرمایه گذاری تدوین شده و آماده ارائه به سرمایه گذاران هستیم.

کد خبر: ۲۶۴٬۹۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha