۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
«کشاورزیان» مدیرعامل آب و فاضلاب استان سمنان شد
طی مراسمی؛

«کشاورزیان» مدیرعامل آب و فاضلاب استان سمنان شد

سمنان- طی مراسمی با حضور رییس هیات مدیره و معاون برنامه ریزی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، منصور کشاورزیان به عنوان مدیرعامل آبفای سمنان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، طی مراسمی با حضور رئیس هیأت مدیره و معاون برنامه‌ریزی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همزمان با ظهر یکشنبه و به میزبانی آبفای سمنان، منصور کشاورزیان به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شد.

در این مراسم از خدمات محمد طاهری قدردانی و حکم انتصاب منصور کشاورزیان به وی، اعطا شد.

منصور کشاورزیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در این مراسم ضمن اشاره به اولویت‌های این شرکت گفت: پهنه بندی شبکه توزیع آب شهرها و روستاها یکی از مهمترین اقداماتی است که در استان باید صورت گیرد.

کشاورزیان با اشاره به اتمام پروژه‌های فاضلاب و پساب در شهرستان‌های استان سمنان ابراز کرد: سرعت بخشیدن به پروژه‌های جهاد آب رسانی به روستاها و فاضلاب روستاهایی که در بالادست منابع آبی قرار دارند از دیگر برنامه‌هایی است که باید صورت گیرد.

وی همچنین گفت: برنامه‌ریزی برای به کار گیری ظرفیت‌های علمی و دستاوردهای دانش بنیان از دیگر اقداماتی است که باید در این مجموعه صورت گیرد.

به گزارش بازار، کشاورزان سال ها مدیرعامل آب روستایی استان سمنان بود که بعد از ادغام آبفای شهری و روستایی در مجموعه اداره کل به عنوان معاون حضور داشت.

کد خبر: ۲۶۴٬۹۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha