۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
بهره برداری از ۱۷۵ پروژه طرح هادی روستایی در استان زنجان
همزمان با سفر ریاست جمهوری انجام می شود؛

بهره برداری از ۱۷۵ پروژه طرح هادی روستایی در استان زنجان

زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن زنجان گفت: ۱۷۵ پروژه طرح هادی روستایی در استان با حضور رئیس جمهور به مرحله بهره برداری می رسد.

به گزارش بازار و به نقل از بنیاد مسکن زنجان، رضا خواجه ای از افتتاح ۶۷۵ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت ریزی معابر ۱۷۵ روستای زنجان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مشارکت دهیاری در سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۲۹۶ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی یادآور شد: همچنین بهره برداری از چهار هزار واحد مسکونی روستایی با اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال از دیگر پروژه های این نهاد است.

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان با بیان اینکه، در این ایام با حضور مسئولان کشوری، عملیات اجرایی آماده سازی ۱۰ هزار قطعه زمین روستایی در راستای طرح نهضت ملی مسکن در استان آغاز خواهد شد، تصریح کرد :تأمین اراضی در روستاها برای ساخت منازل مسکونی و تداوم تولید، تثبیت جمعیت روستایی و حتی مهاجرت معکوس به روستاها در دستور کار قرار دارد و هدف اصلی از واگذاری زمین در روستاها، تشویق مردم بخصوص مهاجران روستایی برای بازگشت به روستاهاست.

خواجه ای تاکید کرد: از اهداف کلان همه کشورها در تحقق توسعه پایدار، توجه به روستاها است، چرا که تحقق موضوع هایی نظیر، امنیت غذایی، بازسازی توان اقتصادی و بهره گیری از ظرفیت های تولیدی در گرو توجه به روستاها است.

کد خبر: ۲۶۴٬۹۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha