بیانیه اولیه اسنپ‌فود در رابطه با هک بخشی از اطلاعات کاربران

بیانیه اولیه اسنپ‌فود در رابطه با هک بخشی از اطلاعات کاربران

پس از اعلام یک گروه هکری مبنی بر هک اطلاعات مشتریان اسنپ‌فود، این‌پلترفرم در بیانیه‌ای برخی اقدامات صورت گرفته را تشریح کرد.

به گزارش بازار، پس از اعلام یک گروه هکری مبنی بر هک اطلاعات مشتریان اسنپ‌فود، این پلترفرم در بیانیه‌ای برخی اقدامات صورت گرفته را تشریح کرد.

در این بیانیه آمده: پیرو هک و اقدام به فروش مستقیم بخشی از اطلاعات کاربران اسنپ‌فود به اطلاع می‌رسانیم که شرکت اسنپ‌فود در قدم اول در همکاری با پلیس فتا در حال شناسایی و رفع منبع آلودگی ناشی از اقدام این گروه هکری است.

شرکت اسنپ‌فود مسئولیت این اتفاق را می‌پذیرد و حتما بررسی دقیقی در مورد دلایل وقوع آن انجام خواهد داد.

گفتنی است این گروه هکری پیش از مذاکره با اسنپ‌فود اقدام به فروش اطلاعات کرده است و شرکت اسنپ‌فود حداکثر تلاش خود را برای جلوگیری از انتشار داده‌های کاربران، از طریق مذاکره با این گروه هکری، خواهد کرد.

لازم به ذکر است که کلیه‌ی اطلاعات پرداخت بانکی کاربران، اعم از اطلاعات مربوط به کد امنیتی کارت (CCV)، رمز عبور و تاریخ انقضا، در امنیت کامل قرار دارد و این اطلاعات مطابق مقررات بانک مرکزی در هیچ یک از پلتفرم‌ها ذخیره نمی‌شود.

متعاقبا اطلاعات تکمیلی در این مورد را منتشر خواهیم کرد.

کد خبر: ۲۶۴٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • هادی ناجی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      0 0
      ریشه همه اتفاقات کشور اعم از خرابکاری. ترور و حمله سایبری توسط رژیم رژیم صهیونیستی داره انجام میشه از طریق صفحه فارسی اینستاگرام این رژیم مزدوران داخلی را جذب می‌کند. برای خرابکاری . نهادهای امنیتی باید خیلی مراقب صفحه فارسی اسرائیل در اینستاگرام باشند .