۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
اجرای پروژه ۴ خطه کردن محور «نهاوند- فیروزان» با ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد

اجرای پروژه ۴ خطه کردن محور «نهاوند- فیروزان» با ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار

همدان- مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پروژه چهار خطه کردن محور «نهاوند- فیروزان» به طول شش کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان در حال انجام است.

به گزارش بازار، داریوش حسینی ظهر شنبه در بازدید از پروژه چهار خطه کردن محور «نهاوند- فیروزان» عنوان کرد: این پروژه به طول شش کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان از پل حاج علیمراد تا روستای کهریز صلاح الدین در حال انجام است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: مقرر شده توسط نماینده مردم نهاوند در مجلس ۶۰ میلیارد تومان برای کل محور تخصیص گرفته شود تا ۲۵ کیلومتر حوزه شهرستان نهاوند پوشش داده شود.

وی در بازدید از چهار خطه کردن محور «نهاوند- بروجرد» نیز بیان کرد: این پروژه از نهاوند تا سه راهی بروجرد به طول ۳۰ کیلومتر است که از این مقدار ۲۰ کیلومتر در حوزه استحفاظی استان همدان قرار دارد و از مجموع این ۲۰ کیلومتر ۱۷ کیلومتر چهار خطه شده است.

وی عنوان کرد: سه کیلومتر از این مسیر به همراه تعریض یک دهانه پل با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان در حال انجام است که با تخصیص اعتبار مورد نیاز برای هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان به همراه معاون مهندسی و ساخت و سرپرست راه و شهرسازی شهرستان ملایر از فاز دوم پروژه چهار خطه «سامان- بروجرد» به طول تقریبی هشت کیلومتر نیز بازدید کرد.

کد خبر: ۲۶٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha