۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
رمز ارز ها رو به اصلاح و در مرز طمع!|  احتمال ریزش بیت کوین تا کجا ممکن است؟
بازار ارز دیجیتال در هفته ای که گذشت

رمز ارز ها رو به اصلاح و در مرز طمع!| احتمال ریزش بیت کوین تا کجا ممکن است؟

ارز های دیجیتال با حجم بازار ۱ هزار و ۶۴۰ و با ارزش معاملات ۷۱ میلیارد دلار روند اصلاحی در پیش گرفته اند. شاخص ترس و طمع نیز ۶۸ میباشد و در محدوده طمع قرار دارد.

هادی بهرامی؛ بازار: ارز های دیجیتال همان پول های دیجیتالی هستند که غیر متمرکز بوده و با استفاده از بلاکچین عملیات پرداخت و کار های روزمره بشر را آسان تر میکنند. پردازش و انتقال سریع اطلاعات، عملیات پرداخت با کارمزد کمتر، خدمات غیر متمرکز بانکداری، سرگرمی و سرمایه گذاری از مهم ترین کاربرد های بازار ارز دیجیتال است. این بازار مدام در حال تغییر بوده و نیاز به تحلیل های زود هنگام دارد تا بتوان به اتفاقات و اخبار جدید آن پی برد. در ادامه به گزارش و تحلیل بازار ارز دیجیتال میپردازیم.

تحرکات بازار

ارزهای دیجیتال با حجم بازار ۱ هزار و ۶۴۰ و با ارزش معاملات ۷۱ میلیارد دلار، روند اصلاحی در پیش گرفته و بنظر می آید قصد استراحت دارد. بیت کوین با ۵۰درصد، اتریوم با ۱۶.۷درصد و تتر هم با ۵.۶درصد به بازار ارز های دیجیتال تسلط دارند. حجم معاملات قرارداد های آتی فیوچرز ۱.۵۷ میلیارد دلار میباشد که در ۲۴ ساعت اخیر ۱۵۴ میلیون دلار لیکویید شده و از دست رفت!

جیمز باترفیل، رئیس بخش تحقیقات شرکت کوین شیرز، به افزایش قابل‌توجه جریان ورودی سرمایه‌ به بازار ارزهای دیجیتال اشاره و عنوان کرد که روند خروج سرمایه از بازار که تنها هفته پیش شاهد آن بودیم، متوقف شده است. جریان خروج سرمایه هفته پیش پس از ۱۱ هفته جریان ورود سرمایه، اتفاق افتاده بود. وی بیان داشت که هفته قبل شاهد خروج ۱۶ میلیون دلار سرمایه از بازار بودیم، اما در این هفته، ۱۰۳ میلیون دلار سرمایه به بازار ارزهای دیجیتال وارد شد. او خاطرنشان کرد که فعالیت معاملاتی بسیار بالاتر از میانگین سال باقی مانده و در مجموع به ۳.۶ میلیارد دلار در هفته رسیده است.

ارز های دیجیتال با حجم بازار ۱ هزار و ۶۴۰ و با ارزش معاملات ۷۱ میلیارد دلار، روند اصلاحی در پیش گرفته و بنظر می آید قصد استراحت دارد. بیت کوین با ۵۰درصد، اتریوم با ۱۶.۷درصد و تتر هم با ۵.۶درصد به بازار ارز های دیجیتال تسلط دارند. حجم معاملات قرارداد های آتی فیوچرز ۱.۵۷ میلیارد دلار میباشد که در ۲۴ ساعت اخیر ۱۵۴ میلیون دلار لیکویید شده و از دست رفت!

بیشترین افزایش قیمت هفتگی

بیشترین افزایش قیمت در ارز های بیت کوین اِس وی، اوردینالز، سی، مینا، تِلور، آستار و کیک به ترتیب با ۹۴، ۵۳، ۵۲، ۴۷، ۴۴، ۴۰ و ۳۷ درصد رشد به ثبت رسید.

بیشترین کاهش قیمت هفتگی

بیشترین افزایش قیمت در ارز های بُنک، وِمیکس، ترا کلاسیک، آواکس، ایموتیبل و اینجکتیو به ترتیب با ۲۳، ۱۷، ۱۴، ۱۳، ۱۰ و ۹ درصد افت به ثبت رسید.

پر بازدید های این هفته

ارز های تِلور، سولانا، بیت کوین و بنک به ترتیب با قیمت ۲۴۷، ۱۰۳، ۴۲,۰۰۰ و ۰.۰۰۰۰۱۴ پر بازدید ترین های بازار در هفته گذشته بودند.

تاپ گینر یکماهه
ارز های دیجیتال هلیوم موبایل ۱۳۰۰درصد، متیس ۳۳۱درصد، مون ریور ۳۱۱درصد، اوردینالز ۲۹۰درصد، بُنک ۲۵۵درصد و بِیکری سواپ ۲۰۰درصد رشد را در ۳۰ روز اخیر به همراه داشتند.

رمز ارز ها رو به اصلاح و در مرز طمع!|  احتمال ریزش بیت کوین تا کجا ممکن است؟


قیمت بیت کوین پس از برخورد و واکنش منفی به مقاومت ۴۴ هزار دلار با ۵درصد اصلاح مواجه شده و خط روند صعودی خود را از دست داده است و با تکمیل پولبک میتواند تا اهداف ۳۷ و ۳۱ هزار دلار ریزش کند

تحلیل تکنیکال بیت کوین
بیت کوین پس از شکست مقاومت ۳۱ هزار و ۵۰۰ دلاری توانست تا ۴۴ هزار و ۵۰۰ دلار صعود کند. قیمت پس از برخورد و واکنش منفی به مقاومت ۴۴ هزار دلار با ۵ درصد اصلاح مواجه شده و خط روند صعودی خود را از دست داده است و با تکمیل پولبک میتواند تا اهداف ۳۷ و ۳۱ هزار دلار ریزش کند. در صورت عدم عبور از مقاومت ۴۴ هزار دلاری در کوتاه مدت و ۴۸ هزار دلاری در بلند مدت، اصلاح عمیق تری را شاهد خواهیم بود. با توجه به تعطیلات رسمی جهانی و بسته شدن معاملات در بورس و فارکس، حجم معاملات بازار ارز دیجیتال کاهش یافته است.

کد خبر: ۲۶۴٬۷۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha