۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
ارزان ترین پرینتر های لیزری کدامند؟

ارزان ترین پرینتر های لیزری کدامند؟

چقدر با پرینتر سروکار دارید؟ اگر جزو کسانی هستید که برای کارهای روزمره تان به یک پرینتر حرفه ای نیاز دارید، می توانید با راهنمای خرید پرینتر به دنبال خرید بهترین پرینترهای بازار باشید.

چقدر با پرینتر سروکار دارید؟ اگر جزو کسانی هستید که برای کارهای روزمره تان به یک پرینتر حرفه ای نیاز دارید، می توانید با راهنمای خرید پرینتر به دنبال خرید بهترین پرینترهای بازار باشید. با این حال اگر جزو کاربرانی هستید که برای یک استفاده ساده خانگی به دنبال خرید ارزان ترین پرینترهای لیزری هستید، می توانید با یک بررسی سریع لیستی از بهترین و مقرون به صرفه ترین پرینترهای لیزری موجود در بازار را خریداری کنید.

چقدر با پرینتر سروکار دارید؟ اگر جزو کسانی هستید که برای کارهای روزمره تان به یک پرینتر حرفه ای نیاز دارید، می توانید با راهنمای خرید پرینتر به دنبال خرید بهترین پرینترهای بازار باشید. با این حال اگر جزو کاربرانی هستید که برای یک استفاده ساده خانگی به دنبال خرید ارزان ترین پرینترهای لیزری هستید، می توانید با یک بررسی سریع لیستی از بهترین و مقرون به صرفه ترین پرینترهای لیزری موجود در بازار را خریداری کنید. بدون شک شما برای یک کارکرد روزانه و معمولی برای مثال چاپ یا کپی چند برگه در روز به یک پرینتر گران قیمت نیاز ندارید. برندهای مختلف بازار نیز با در نظر گرفتن نیازی که کاربران مختلف دارند، انواع بهترین مدل های خود را در رنج قیمتی متفاوت عرضه کرده اند تا به این ترتیب هر کسی بتواند بر اساس نیاز و بودجه ای که برای خرید پرینتر دارد، مناسب ترین گزینه را خریداری کنید.

نکاتی که قبل از خرید ارزان ترین پرینترهای لیزری باید در نظر داشت

قبل از معرفی مدل های برتر و مقرون به صرفه بازار باید به چند نکته توجه داشت. ارزان ترین پرینتر به معنای خرید بی کیفیت ترین مدل نیست. شما می توانید با توجه به بودجه ای که دارید از بین برندها و مدل های بازار با کیفیت ترین دستگاه را بر اساس نوع نیاز تهیه کنید. علاوه بر این هر دستگاهی که خریداری می کنید باید بتواند نیاز شما را برطرف کند و بهترین کارایی را داشته باشد. در این راهنمای خرید پرینتر می خواهیم بهترین و ارزان ترین پرینترهای لیزری بازار را به شما معرفی کنیم.در نتیجه در زمان خرید ارزان ترین پرینترهای لیزری باید به این موارد توجه کرد:

  • آیا پرینتر مورد نظر زیاد خراب می شود و این که در صورت خرابی دستگاه، تعمیر پرینتر یا تامین قطعات آن برای تعویض راحت است؟
  • آیا به یک پرینتر رنگی نیاز دارید یا یک پرینتر تک رنگ سیاه و سفید نیز پاسخ گوی نیاز شماست؟
  • آیا می خواهید پرینتر شما یک دستگاه تک کاره باشد یا به سایر قابلیت ها مانند اسکنر و دستگاه کپی هم نیاز دارید؟ بر این اساس باید به دنبال خرید دستگاه های تک کاره یا چند منظوره باشید.
  • ابعاد چاپگری که می خواهید خریداری کنید چقدر باید باشد؟ با توجه به فضایی که در اختیار دارید باید به دنبال خرید بهترین دستگاه باشید.
  • کیفیت چاپ و ابعاد پرینت را در نظر بگیرید
  • قیمت دستگاه با بودجه شما تناسب دارد یا خیر.
  • تکنولوژی های پرینتر شامل چه مواردی می شود؛ آیا اتصال بی سیم دارد یا از قابلیت چاپ دو رو بهره مند است یا خیر؟
  • برند پرینتر، برندهای مختلفی در بازار وجود دارند و شما می توانید از بین انواع آنها مانند پرینتر اپسون، اچ پی یا کانن، بهترین و مقرون به صرفه ترین مدل ها را انتخاب کنید.
  • خرید پرینتر ارزان

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP LaserJet Pro M15a

یکی از بهترین و ارزان ترین پرینترهای لیزری در برند اچ پی، پرینتر اچ پی مدل HP LaserJet Pro M15a است. این مدل برای کاربرانی که به دنبال یک دستگاه یک منظوره و مقرون به صرفه هستند، گزینه مناسبی است. مهمترین مشخصه این محصول اندازه جمع و جور آن است که موجب شده بتوان به راحتی آن را در هر فضایی قرار داد. سرعت پرینتر این چاپگر 19 برگه در هر دقیقه است و نوع اتصال آن هم از طریق کابل USB است. در نتیجه نباید به دنبال قابلیت های چندان بالایی در این مدل بود که البته با توجه به قیمت مناسبی که دارد هم این موضوع منطقی است. قیمت مناسب، اندازه جمع و جور دستگاه و سرعت چاپ بالا از جمله ویژگی هایی است که این مدل را برای خریداران گزینه مناسبی می کند.

پرینتر اچ پی مدل HP Neverstop Laser 1000a

یکی دیگر از محصولات برند اچ پی که در لیست ارزان ترین پرینترهای لیزری در بازار قرار دارد، پرینتر HP Neverstop Laser 1000a است. این محصول اچ پی با یک طراحی شیک و زیبا و سرعت چاپ مناسب، یکی از محصولات پرطرفدار اچ پی است. این محصول اکثرا انتخاب کسانی است که به دنبال یک دستگاه با کیفیت برای مصرف خانگی هستند یا این که کلا پرینتر را برای حجم کاری بالا نیاز ندارند. این محصول تک کاره با چاپ سیاه و سفید کار می کند و می تواند در ماه تا 20 هزار برگه را پرینت بگیرد.

پرینتر کانن مدل SENSYS MF3010

برند محبوب دیگر بازار، کانن است که انواع مدل پرینترهای با کیفیت و کارامد را تولید می کند. یکی از ارزان ترین پرینترهای لیزری برند کانن مدل SENSYS MF3010 است که می توان از آن به عنوان یک دستگاه چند منظوره کارامد استفاده کرد. این محصول علاوه بر پرینت کار اسکن و کپی را هم انجام می دهد و هم کیفیت پرینت های آن بالاست و هم سرعت چاپ بسیار خوبی دارد. ظرفیت سینی این دستگاه 150 برگ است و با یک اندازه جمع و جور می توان به راحتی آن را در هر فضایی جا داد. کیفیت بالای چاپ موجب شده تا بتوان با این دستگاه متن و تصاویر را با کیفیت و دقت بسیار بالایی پرینت گرفت.

پرینتر چند کاره اچ پی مدل HP LaserJet Pro MFP M28W

اگر در بین ارزان ترین پرینترهای لیزری اچ پی به دنبال یک دستگاه چند کاره هستید که بتوان با آن علاوه بر کار پرینت، اسکن و کپی را هم انجام داد، یکی از محصولات پیشنهادی پرینتر HP LaserJet Pro MFP M28W است. هم برای کارهای سازمانی با حجم پایین و هم برای مصارف خانگی این محصول مناسب است. سرعت چاپ آن بالاست و می توان در هر دقیقه 18 برگه را پرینت گرفت. این دستگاه چهار عملکرد پرینت، کپی، اسکن و فکس را انجام می دهد تا به این ترتیب کاربران با خرید آن با یک تیر چهار نشان بزنند. کیفیت چاپ و کیفیت اسکن بالای این محصول به همراه قابلیت اتصال وای فای از جمله ویژگی هایی است که موجب تقاضای بالا برای این مدل شده است. با این وجود نقطه ضعف آن عدم پشتیبانی از چاپ دو رو است. اندازه کوچک و طراحی جمع و جور پرینتر HP LaserJet Pro MFP M28W با یک قیمت مناسب، آن را به یک انتخاب برنده تبدیل کرده است.

پرینتر سامسونگ مدل Xpress M2020

یکی دیگر از برندهایی که می توان یک پرینتر لیزری مقرون به صرفه را در بین مدل های آن یافت، برند سامسونگ است. پرینتر Xpress M2020 سامسونگ یکی از ارزان ترین پرینترهای لیزری بازار است که به دلیل داشتن قابلیت چاپ دو رو و تغذیه خودکار، یکی از بهترین محصولات انتخابی برای کسانی است که به چاپ دو رو نیاز دارند. سرعت چاپ این محصول 20 برگ در دقیقه است و ظرفیت سینی آن هم 150 برگ است. کیفیت چاپ این پرینتر نیز 1200 در 1200 است که در رده محصولات با کیفیت قرار می گیرد.

پرینتر لیزری برادر مدل MFC-L2750DW

آخرین مدلی که می خواهیم در لیست ارزان ترین پرینترهای لیزری به معرفی آن بپردازیم، پرینتر لیزری بردار مدل MFC-L2750DW است. البته این مدل یکی از دستگاه های نیمه حرفه ای است که می توان از آن برای کاربردهای کمی حرفه ای تر استفاده کرد. خصوصا کاربرانی که می خواهند به صورت دورکار و در خانه از یک پرینتر برای انجام کارهای خود استفاده کنند، این مدل برای آنها مناسب است. این دستگاه یک پرینتر چهار کاره است که می توان با آن اسکن، فکس و کپی را هم انجام داد. قابلیت چاپ دو رو و تغذیه خودکار ADF از جمله ویژگی های این مدل است. سرعت چاپ بالا، کیفیت پرینت بسیار عالی و راه اندازی سریع همگی موجب شده تا به عنوان یک دستگاه مقرون به صرفه، این گزینه انتخابی کاربران زیادی باشد.

کد خبر: ۲۶۴٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سیدعلی IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
      7 1
      کاش قیمتاشم میزدی برادر خیلی خوبه اگه گیر بیاد
      • انشان IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
        0 0
        سلام من یک ماه پیش اچ پی ۱۰۷wخریدم عالیه برای منزل کیفیت وکاراییش خوب بوده
    • Fashu Poshteh IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
      0 1
      قیمت به روز و ساعت قابل تغییر است باید خودت قیمت بگیری
    • محمد رضا IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
      0 1
      سلام پرینتر سه کاره کانن مدل ts3340 چطور هست بگیرمش؟! باسلام قیمتش رو ۳۸۰۰ زده و مدل تایلندی هست