۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
برگزاری نمایشگاه «ساختمان و صنایع وابسته» در شهر آفتاب تهران 
رئیس انجمن سازه های فولادی ایران خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه «ساختمان و صنایع وابسته» در شهر آفتاب تهران 

گرگان- ضیایی، رئیس انجمن تولید کنندگان و صادر کنندگان سازه های فولادی ایران گفت: این انجمن با همراهی سایر تشکل‌های صنعت ساختمان نمایشگاه «ساختمان و صنایع وابسته» را در مجموعه شهر آفتاب برگزار می کند.

سید حامد ضیایی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پیرو رسالت تشکلی و به منظور رفع نیازهای اعضا خصوصا در حوزه بازاریابی و همچنین فراهم کردن فضای مناسب برای مشتری ها، اقدام به برگزاری نمایشگاه های صنعت ساختمان در ایام مختلف سال می کنیم.

رئیس انجمن تولید کنندگان و صادر کنندگان سازه های فولادی ایران افزود: با توجه به وجود مشکلات مختلف نظیر کمبود امکانات سالن ها، ترافیک، دلال بازی ها و عدم رسیدگی که در نمایشگاه بین المللی تهران در خیابان سئول و خیابان چمران از دیرباز وجود داشته و روز به روز هم در حال افزایش است، تصمیم بر این شد به منظور برپایی نمایشگاه با سایت نمایشگاهی شهر آفتاب که بسیار به روز بوده وارد مذاکره شویم.

وی گفت: در نهایت قرارداد برگزاری نمایشگاه «ساختمان و صنایع وابسته» با سایت نمایشگاهی شهر آفتاب منعقد شد.

وی ادامه داد: نخستین دوره این نمایشگاه ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه برگزار و شورای سیاست گذاری آن در اتاق بازرگانی ایران تشکیل می شود که با همه امکانات پشتیبان این نمایشگاه است.

ضیایی خاطرنشان کرد: تصمیم داشتیم نمایشگاه «ساختمان و صنایع وابسته» به صورت بین المللی برگزار شود اما به دلیل کمبود زمان شاید نتوانیم میزبان نمایندگان کشورهای خارجی در این نمایشگاه باشیم اما برای حضور حداقل چند کشور امیدواریم.

وی گفت: تعداد زیادی از تشکل ها و شرکت های داخلی برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند و طی یک ماه اخیر بیش از ۴۰ درصد فضای نمایشگاهی پر شده و مابقی هم در شرف مذاکره است.

وی یادآور شد: اکنون برای تشکل های صنعت ساختمان این دلگرمی وجود دارد که مکان ثابتی برای این منظور تدارک دیده شده است.

کد خبر: ۲۶۴٬۵۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha