۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
نقش پررنگ انجمن در پیگیری مشکلات صنعت سازه
رئیس کمیسیون سازه های فولادی گلستان تاکید کرد؛

نقش پررنگ انجمن در پیگیری مشکلات صنعت سازه

گرگان- شهیدی، رئیس کمیسیون تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی استان گلستان به نقش پررنگ انجمن در پیگیری مشکلات صنعت سازه تاکید کرد.

امید شهیدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: دو ماه گذشته نشستی با حضور ۱۰ نفر از فعالان حوزه صنعت سازه‌ های فولادی در استان برگزار و در این جلسه تاکید شد که در کنار روحیه رقابتی که بین فعالان این صنعت در قیمت گذاری محصولات وجود دارد، وجود نقاط مشترک و همدلی و همراهی باعث پیش برد اهداف این صنعت خواهد شد.

رئیس کمیسیون تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی استان گلستان با بیان اینکه در سطح کشور انجمن و در سطح استان ها کمیسیون ها فعالیت می کنند، افزود: کمیسیون ها زیر مجموعه انجمن هستند که در حال حاضر در سه استان مازندران، خراسان رضوی و گلستان شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه هر صنف متولی مشکلاتی است که در آن حوزه رخ می دهد، گفت: این موضوع حلقه گمشده صنعت سازه بود که با تشکیل انجمن تا حد زیادی مرتفع شد، ضمن اینکه با تشکیل کمیسیون استانی، امیدواریم شرایط بهتری را در صنعت سازه گلستان شاهد باشیم.

رئیس کمیسیون تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی گلستان عنوان کرد: نکته مهم در فعالیت کمیسیون های استانی این است که با توجه به مزایای مهم سازه های فولادی باید نقش این سازه ها را در صنعت ساختمان کشور به ویژه استان های شمالی پررنگ کنیم.

کد خبر: ۲۶۴٬۴۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha