۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
برای کسب درآمد از اینستاگرام چه تعداد فالوور نیاز است ؟

برای کسب درآمد از اینستاگرام چه تعداد فالوور نیاز است ؟

برای پیشرفت هر چه سریع تر در اینستا باید الگوریتم آن را نیز یاد بگیرید ، اما بزرگ ترین و مهم ترین اولویت تعداد فالوور می باشد ، افزایش تعداد فالوور دغدغه بسیاری از افراد می باشد.

به گزارش بازار، برای پیشرفت هر چه سریع تر در اینستا باید الگوریتم آن را نیز یاد بگیرید ، اما بزرگ ترین و مهم ترین اولویت تعداد فالوور می باشد ، افزایش تعداد فالوور دغدغه بسیاری از افراد می باشد اما یکی از رایج ترین سوالات افراد این است که برای کسب درآمد از اینستاگرام چه تعداد فالوور نیاز است ؟

با توجه به پیشرفت های اخیر در حوزه های مجازی و راحتی کسب و کار ها و تولید بیزنس مجازی در شبکه های مدرن اجتماعی بسیاری از افراد خواستار این گونه فعالیت ها هستند و روز به روز بر شما این افراد ها افزوده میشود و علاقمندان به حوزه بیزنس مجازی در حال افزایش می باشد ، از جمله اپلیکیشن های جذاب برای شروع بیزنس فعال مجازی اپلیکیشن اینستاگرام می باشد .

برنامه بزرگ اینستاگرام به علت طراحی خاص خود و بهره گیری از هوش مصنوعی و الگوریتم ویژه خود توانسته است جزو برترین برنامه ها در سطح جهان شود و کابران بیشماری از سراسر جهان را در بر گرفته است ، این برنامه به علت وجود همین کاربران فضای بسیار مناسبی برای بیزنس می باشد و افراد برای شروع کسب و کار خود بایستی یک پیج و حساب کاری برای خود تأسیس کرده و فعالیت کنند .


دیدن افراد معروف و کسانی که از طریق اینستاگرام به رشد فراوان رسیده اند و درآمد های میلیونی دارند سبب شده افراد به این سمت و سو جذب شوند تا همانند آنها به درآمد های زیاد برسند اما همه چیز آنقدر ها هم ساده نیست ، شما برای اینکه بتوانید در فضای اینستاگرام به رشد و معروفیت برسید بایستی تعداد فالوور و لایک بالایی داشته باشید تا بتوانید فروش بیشتر را نیز تجربه کنید .

افزایش فالوور ها و لایک های اینستاگرامی از بزرگترین چالش های کاربران اینستاگرامی محسوب میشود ، تعداد فالوور یکی از مهم ترین فاکتور ها محسوب می باشد شاخصی که از طریق آن پیج ها طبقه بندی شده و هر چقدر که تعداد فالوور بالا باشد به منزله معروفیت و اعتبار آن صفحه اینستاگرام و همچنین ارتباط مستقیم با میزان درآمد افراد دارد .

تعداد فالوور اصل مهمی برای شروع همکاری های صاحبان شرکت ها و اسپانسر ها با افراد معروف می باشد و تمامی این شرکت های بزرگ به خاطر تعداد فالوور های بالا با این افراد همکاری خود را شروع می کنند اما باید بدانید که شاخصه های دیگری نیز برای تمایز صفحه هات وجود دارد و بر اساس قواعد جدید اینستاگرام برای پیشرفت هر چه سریع تر باید الگوریتم آن را نیز یاد بگیرید ، اما بزرگ ترین و مهم ترین اولویت تعداد فالوور می باشد ، افزایش تعداد فالوور دغدغه بسیاری از افراد می باشد اما یکی از رایج ترین سوالات افراد این است که برای کسب درآمد از اینستاگرام چه تعداد فالوور نیاز است ؟ در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی کلی افزایش فالوور و تعداد مورد نیاز بپردازیم و شرح دهیم .

چرا داشتن فالوور زیاد اهمیت دارد؟

فالوور های موجود در صفحه هات اینستاگرامی یا همان دنبال کنندگان به منزله مشتریان مجازی هستند و اگر افراد پیج تجاری داشته باشند و محصولاتی برای فروش داشته باشند می توانند فروش بالایی داشته باشند ، هر چقدر که تعداد این فالوور ها بیشتر باشد همان اندازه موفق تر خواهید بود اما ابتدا نیاز است که اعتبار افراد را بدست آورید و سپس رشد داشته باشید .

وجود شمار بالای فالوور برای اشخاص اینفلوئنسر ها به ویژه بلاگر ها بسیار مهم می باشد ، چرا که این افراد محصولاتی برای فروش ندارند و تنها درآمد آنها از طریق تبلیغات و همکاری های مختلف می باشد و تمامی این همکاری ها و تبلیغات در شرایطی انجام میشود که فالوور بیشتری داشته باشند در نتیجه باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا تعداد فالوور و لایک خود را بالا ببرند همچنین میزان تعامل نیز بسیار مهم می باشد داشتن فالوور های اکتیو برای پیشرفت الزامی می باشد پس سعی کنید تولید محتوای جذابی داشته باشید تا مخاطبان پیج کاملا فعال شوند .

سقف درآمد از اینستاگرام چقدر است ؟

یکی از سوالات متداول کاربران فعال اینستاگرام این است که میزان سقف درآمد از اینستاگرام به چه اندازه می باشد اما برای پاسخ دادن به این سوال باید بدانید که این مورد پاسخ قطعی ندارد و نمی توان آن را تنها به یک مورد و علل خاص ربط دارد چرا که به عوامل متفاوتی ربط دارد همچون تعداد فالوور ، تعداد لایک ، محتوای مناسب ، تعامل مخاطبان و... ربط دارد .

افراد معروف و اینفلوئنسر ها سقف درآمد های متفاوتی دارند و بسته به معروفیت و شناخته شدن آنها متغیر می باشد کسانی که معروفیت بیشتری دارند می توانند سقف درآمد میلیونی داشته باشند ، اما افرادی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند و تعداد فالوور های متوسطی دارند برای تبلیغات مختلف خود تعرفه های خاصی را مشخص کرده اند و حداقل ۵۰۰  تومن تا یک میلیون تومان می باشد اما این مقدار برای افراد با معروفیت متوسط می باشد اشخاص بسیار معروف سقف درآمد های بسیار بالا دارند .


یکی از روش های تبلیغاتی که میان بلاگر ها وجود دارد تولید محتوا در قالب استوری و پست می باشد ، محتواهای تبلیغاتی که میان شرکت ها و بلاگر ها ایجاد می‌شود بیشتر در قالب پست می باشد و میزان درآمد های تعیین شده بسته به شخص بلاگر و تعداد فالوور آن تعیین میشود در نتیجه متفاوت می باشد .

چه تعداد فالوور برای کسب و کار نیاز است ؟

چه تعداد فالوور برای کسب و کار نیاز است


تعداد فالوور مورد نیاز برای کسب و کار و همچنین موفقیت در آن بسته به هر پیج و زمان شروع فعالیت آن و حتی موضوع آن متفاوت می باشد ، برای افرادی که به تازگی پیج خود را تأسیس کرده اند تعداد فالوور بالا مناسب نیست چرا که باعث شک افراد خواهد شد حتی افرادی که پیج تخصصی دارند وجود فالوور های میلیونی کمی دور از انتظار است مگر در مواردی معدود که پیج مطالب بسیار خاصی داشته باشد .

پس برای شروع اولیه بیزنس مجازی باید آهسته آهسته تعداد فالوور خود را بالا ببرید و فالوور هدف خود را بدست آورید ، فالوور هدف یعنی اینکه افرادی که وارد پیج شما میشوند با موضوع صفحه همخوانی داشته باشند برای مثال افرادی که علاقه به محصولات آرایشی و مراقبت پوستی دارند در پیجی که در زمینه فوتبال فعالیت می کنند نمی توانند فالوور هدف محسوب شوند و یا پیجی که در زمینه لوازم زنانه کار می کنند مخاطب هدف آنها خانوم ها هستند و میزان فروش بیشتر تنها از این طریق می باشد .

پس بعد از شروع بیزنس ابتدا باید فالوور های خود را تا حدود ۲ الی ۳ k افزایش دهید تا فروش داشته باشید سپس در ادامه فالوور های خود را بالا ببرید تا هم اعتبار بیشتری بدست آورید و هم موفقیت خود را بالا ببرید اما همچنان به تولید محتوای جذاب ادامه دهید .

بعد از اینکه تعداد فالوور ها افزایش پیدا کرد می توان برای کسب درآمد بیشتر تبلیغات پذیرفت و همکاری های مجازی را با پیج های دیگر شروع کرد اما در ابتدا نرخ درآمد از طریق تبلیغات به علت پایین بودن فالوور ها کم می باشد اما با افزایش تعداد فالوور ها و همچنین تعامل کاربران این درآمد افزایش پیدا خواهد کرد .

درست است که تعداد فالوور ها اهمیت فراوانی دارد اما علاوه بر تعداد فالوور تعامل مخاطبان پیج بسیار مهم می باشد و میزان تاثیر گذاری شما بر روی آنها برای خرید فالوور بسیار مهم می باشد پس سعی کنید به وسیله فعالیت خود و تولید محتوای جذاب تعامل افراد را بیشتر کنید .

چگونه می توان با تعداد فالوور کم به درآمد بالا رسید ؟

شاید در جواب فکر کنید که همواره باید فالوور بالایی داشته باشید تا خرید بیشتری نیز داشته باشید چرا که به هر حال تعداد فالوور از اصلی ترین فاکتور ها برای افزایش درآمد و همچنین جذب مشتری می باشد اما واقعیت ماجرا این است که علاوه بر فالوور میزان رغبت افراد سبب خرید آنها خواهد شد پس برای رسیدن به تعداد فالوور بالا و همچنین جذب مشتری و خرید بالاتر باید کاری کنید که افراد به پیج و صفحه شما علاقمند شده و دوستدار شما شوند .

برای اینکه مخاطبان خود را علاقمند به خود کنید باید وقت زیادی برای کاربران اینستاگرام خود قرار دهید و محتوای مورد پسند آنها را تولید کنید برای این کار ابتدا باید بدانید نیاز مخاطب شما چیست و بر اساس این نیاز تولید محتوا انجام دهید و محتوایی بسازید که مورد نیاز افراد می باشد ، در این صورت اگر از آنها بخواهید حتما خرید انجام خواهند داد .

از آنجایی که شرکت ها و برند های بزرگ به دنبال فروش محصولات خود هستند باید به دنبال افراد و بلاگر هایی باشند که ارتباط بیشتری با مخاطبان خود دارند و مورد توجه کاربران خود هستند تا از این طریق فروش بیشتری داشته باشند و معروفیت بیشتری بدست آورند .پ

چه میزان فالوور برای موفقیت تبلیغات پیج ما ضروری است ؟

برای اینکه بتوانید در شروع کار خود توسط کاربران شناخته شوید باید از تبلیغات بهره بگیرید و نحوه کسب درآمد از اینستاگرام را بلد باشید اما برای اینکه توسط اشخاص دیگر تبلیغ شوید تا مخاطبان آنها به صفحه شما نیز وارد شوند ابتدا باید بدانید که پیج اعتبار بالایی دارد یا خیر و تنها ملاک برای این کار تعداد فالوور نیست بلکه تعامل نیز نقش اساسی دارد .

برای اینکه متوجه شوید پیج یک بلاگر یا اینفلوئنسر محبوبیت دارد و مخاطبان پیگیری دارد یا خیر وارد صفحه مد نظر شوید و به تعداد لایک های آن پیج نگاه کنید به طور کلی تعداد لایک ها معمولا از تعداد فالوور کمتر می باشد اما نباید اختلاف بسیار زیادی مابین آنها دیده شود در این صورت پیج بازدهی کمی برای شما به همراه خواهد داشت .

تعداد کامنت ها نیز برای بررسی تعامل مخاطبان اهمیت دارد به تعداد کامنت ها نگاه کنید و تعامل کاربران و بلاگر را مشاهده کنید تا متوجه بازدهی پیج شوید .

در قدم بعدی بایستی تعداد بازید صفحه را مشاهده کنید هر چقدر که تعداد ویو پست ها بالاتر باشد شانس بیشتری خواهید داشت تا توسط مخاطبان پیج دیده شوید ، پست هایی که وارد اکسپلور میشوند معمولا بازدید های بالاتری از فالوور ها به همراه دارند .

اگر برای تبلیغ صفحه همکاری شما به صورت استوری می باشد از بلاگر مد نظر بخواهید میزان ویو استوری های خود را نشان دهد سپس بعد از بررسی تمامی این موارد تبلیغ خود را به او بسپرید .

بعد از انجام تبلیغات به علت مشاهده شدن صفحه و ورود افراد تعامل صفحه شما بالاتر خواهد رفت و اگر شما بتوانید با محتواهای خود نظر آنها را جلب کنید می توانید فروش بیشتری داشته باشید .

خرید فالوور اینستاگرام 

خرید فالوور اینستاگرام برای کسب و کار


یکی از بهترین روش ها که بازدهی بالایی برای پیج ها به همراه دارد استفاده کردن از خدمات خرید فالوئر اینستاگرام می باشد ، خرید فالوور اینستاگرام واقعی کمک خواهد کرد که بدون صرف هزینه و وقت بسیار صاحب تعداد فالوور بالا شوید و میزان فروش و سود خود را بالا ببرید ، تعداد این فالوور ها بر اساس تمایل شما تنظیم شده و به صفحه تان اضافه خواهند شد اما باید توجه کنید که فالوور های خرید شده واقعی باشند چرا که تنها این فالوور سبب افزایش تعامل صفحه خواهند شد .

از آنجا جایی که فالوور های واقعی اشخاص حقیقی هستند که وارد صفحه میشوند باید برای آنها محتوای جذابی تولید کنید تا در صفحه شما ماندگار شوند و بعد از ارائه محتواهای خلاقانه و محصولات با کیفیت شاهد فروش خود باشید ، همچنین این فالوور ها سبب افزایش تعداد فالوور های ارگانیک میر میشوند و سبب می‌شوند تا افراد به سرعت به پیج شما اعتماد کنند و به راحتی سود خود را بالا ببرید .

نتیجه گیری 

امروزه افراد زیادی از طریق صفحات مجازی به درآمد بسیار بالایی رسیده اند و روز به روز بر میزان آمار افراد فعال صاحب پیج های بیزنسی افزوده میشود و هر فرد در حوزه های مختلف و موضوع های متفاوت با توجه به استعداد های خود فعالیت می کند تا ضمن ایجاد محتوای سرگرم کننده برای مردم کسب درآمد نیز از این طریق داشته باشند ، به علت رایج بودن استفاده کردن از اینستاگرام و محبوبیت ویژه این برنامه کاربران فراوانی در این فضا فعالیت می کنند در نتیجه فرصت بسیار مناسبی است که از این طریق به درآمد برسید ، پس در قدم اول سعی کنید تا میزان مخاطبان خود را افزایش دهید و در نهایت بسته به تعداد فالوور و مراحل رشد خود درآمد های بیشتری را نیز بدست آورید .

کد خبر: ۲۶۴٬۴۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha