۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
محدودیت‌های ترافیکی در ۷ محور مواصلاتی اعمال می‌شود
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور:

محدودیت‌های ترافیکی در ۷ محور مواصلاتی اعمال می‌شود

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: با توجه به افزایش بار ترافیکی در پایان هفته تردد در برخی مقاطع محورهای مواصلاتی از جمله کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع می‌شود.

به گزارش بازار، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد موتورسیکلت‌ها (به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه مورخ ۶ دی تا ساعت ۶ صبح شنبه ۹ دی‌ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

به گفته وی در محور کندوان نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۶ دی‌ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ این روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.

او می گوید: در محور هراز و در صورت سنگین بودن بار ترافیکی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۸ دی‌ماه به صورت مقطعی از شمال به جنوب یک‌طرفه خواهد بود. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه هشتم دی‌ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ این روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

محرابی نیا گفت: از سویی در محور کندوان، تردد خودروهای تریلر، کامیون و کامیونت (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع اعلام شده در روز چهارشنبه ۶ دی‌ماه، تردد خودروهای تریلر از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور بیان کرد: همچنین تردد خودروهای کامیون و کامیونت (به استثناء خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۶ دی‌ماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه (۷ و ۸ دی‌ماه) از محور هراز ممنوع خواهد بود.

گفتنی است، اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورهای مواصلاتی بوده و در صورتی که وضعیت ترافیک عادی باشد اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

کد خبر: ۲۶۴٬۲۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha