۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
گرانی گوشت قرمز روی میز کمیسیون کشاورزی| نیکبخت در جلسه هفته آینده حاضر می‌شود
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

گرانی گوشت قرمز روی میز کمیسیون کشاورزی| نیکبخت در جلسه هفته آینده حاضر می‌شود

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: از وزیر جهاد کشاورزی و معاونین وی دعوت شده تا با حضور در نشست روز (یکشنبه ۱۰ دی ماه) این کمیسیون دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز و اقدامات نظارتی خود را تشریح کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد جواد عسکری در باره افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار و اقدامات نظارتی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: از ابتدای هفته جاری و طی روزهای اخیر شاهد رشد چشمگیر قیمت گوشت قرمز در بازار شدیم که قشرهای مختلف جامعه را با شوک مواجه کرد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به مشکلات معیشتی مردم و تورم موجود در بازر، عنوان کرد: رشد شدید قیمت گوشت قرمز سبد غذایی و سلامت بخش زیادی از جامعه را با مخاطره مواجه می‌شود و سفره این افراد روز به روز کمرنگ تر و کوچک تر می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت گوشت قرمز و نقش روانی افزایش قیمت آن بر سایر اقلام خوراکی، عنوان کرد: کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس براساس وظیفه نظارتی خود از وزیر جهاد کشاورزی و معاونین وی دعوت کرده تا با حضور در نشست روز (یکشنبه ۱۰ دی ماه) این کمیسیون دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز و اقدامات نظارتی خود را تشریح کنند.

کد خبر: ۲۶۴٬۲۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha