۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
آغاز خرید حمایتی محصولات پرورش‌ماهی در دریا
رییس سازمان شیلات ایران خبر داد

آغاز خرید حمایتی محصولات پرورش‌ماهی در دریا

خون میرزایی، رییس سازمان شیلات ایران گفت: با تصویب در ستاد تنظیم بازار و دستور ویژه وزیر جهاد کشاورزی خرید حمایتی محصولات پرورش ماهی در دریا آغاز می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از سازمان شیلات ایران، نبی اله خون میرزایی اظهار داشت: با تصویب در ستاد تنظیم بازار و دستور ویژه وزیر جهاد کشاورزی خرید حمایتی محصولات پرورش ماهی در دریا آغاز می‌شود. امیدواریم با آغاز این خرید حمایتی از محصول انباشته شده در مزارع پرورش ماهی در دریا کاسته شود و تولیدکنندگان از این بابت متضرر نشوند.

وی افزود: با شیوع بیماری کووید ۱۹ از دست رفتن بازار مصرف آبزیان در هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز گردشگری و همچنین مختل شدن صادرات، در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰ تن محصول پرورش ماهی در دریا بصورت انباشته شده و روی دست تولیدکنندگان مانده است که با این خرید حمایتی تلاش می‌کنیم این مشکل را برطرف کنیم.
رئیس سازمان شیلات ایران تاکید کرد: آنالیز قیمت خرید حمایتی متناسب با سایز و شرایط محصول تنظیم شده و تیم‌های کارشناسی سازمان شیلات ایران، معاونت توسعه صنایع و شرکت پشتیبانی امور دام در چارچوب توافقی که با تولید کنندگان می‌کنند قیمت را اعلام می‌کند.
دکترخون میرزایی ادامه داد: امیدواریم که توافق به گونه‌ای باشد که قیمت تنظیم شده رضایت تولیدکنندگان را در پی داشته باشد و از بابت این خرید حمایتی سود لازم را ببرند.
کد خبر: ۲۶٬۴۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha