۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
بهترین فروشگاه آنلاین فرش کجاست؟ ۶ فروشگاه + اطلاعات تماس

بهترین فروشگاه آنلاین فرش کجاست؟ ۶ فروشگاه + اطلاعات تماس

بهترین فروشگاه آنلاین فرش را بشناسید! معرفی 6 فروشگاه آنلاین فرش که با اطمینان می شود از آن ها خرید اینترنتی انجام داد.

به گزارش بازار، انتخاب یک فروشگاه آنلاین فرش با توجه به تنوع سایت‌های مختلفی که در این زمینه فعالیت می‌کنند به یک امر چالش برانگیز تبدیل شده است. هر یک از این فروشگاه‌ها در تلاش هستند تا با ارائه خدمات بهتر، نظر خریداران را به سمت خود جلب کنند. خرید آنلاین فرش از مزایای متعددی برخوردار است که از بین آن‌ها می‌توانیم به دسترسی سریع به فرش‌های گوناگون و قیمت‌های مناسب‌تر نسبت به بازار اشاره کنیم.

بهترین فروشگاه آنلاین فرش

یک فروشگاه آنلاین فرش برتر باید بتواند تمام نیازهای شما را به بهترین صورت رفع کند. خوشبختانه در کشور ما موضوع خرید به صورت دیجیتال به خوبی جا افتاده است و هر روز افراد بسیار زیادی از این قابلیت جذاب استفاده می‌کنند. همین موضوع موجب شده است تا شاهد تعداد زیادی از فروشگاه‌های مخصوص خرید فرش باشیم. فرشچین، فرش آنلاین، فرش ایرانیان و... برخی از مهم‌ترین فعالان موجود در این حوزه محسوب می‌شوند.

۱- فرشچین

اولین و مهم‌ترین فروشگاه آنلاین فرش که قصد داریم از آن یاد کنیم، فرشچین است.

این فروشگاه با گستره‌ای از تنوع بی‌نظیر در فرش دستباف و ماشینی و تابلوفرش و فرش باغ گل می‌تواند نیازهای قشر وسیعی از مردم را پوشش دهد

تمامی محصولات موجود در این فروشگاه مثل فرش کاشان، فرش وینتیج و ... بارها مورد بررسی قرار گرفته‌اند تا خیال شما از بابت کیفیت آن‌ها کاملاً راحت باشد. هدف اصلی این فروشگاه ارائه یک تجربه لذت‌بخش محسوب می‌شود.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این فروشگاه می‌توانیم به ارسال رایگان، ضمانت کردن ارائه بهترین قیمت بازار و همچنین ضمانت اصل بودن فرش، اشاره کنیم. با خرید فرش مدنظر خود از فرشچین می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن دسترسی داشته باشید. بی‌دلیل نیست که فرشچین این‌قدر طرفدار دارد!

فرشچین

اطلاعات تماس 

  • تلفن: ۰۹۱۳۲۶۴۲۰۳۶
  • آدرس سایت: https://farshchin.com
  • آیدی اینستاگرام: https://www.instagram.com/farshchin_kashan

بهترین فروشگاه آنلاین فرش کجاست؟ ۶ فروشگاه + اطلاعات تماس

۲- فرش آنلاین

فرش آنلاین

گزینه دوم در فهرست ما فروشگاه فرش آنلاین است، زیرا این فروشگاه نیز به خوبی نیاز کاربران خود را شناسایی می‌کند و راهنمایی‌های لازم در زمینه خرید فرش را به شما ارائه می‌دهد. از جمله محصولات مهم موجود در فرش‌ آنلاین می‌توانیم به مواردی همچون فرش‌های دستباف، فرش‌های پوست و چرم،‌ فرش‌های ابریشم گونه و... اشاره کنیم.

شایان ذکر است که فرش آنلاین علاوه بر ارائه فرش، در زمینه فروش محصولات صنایع‌دستی و آباژور نیز فعالیت می‌کند. اگر قصد دارید تابلو فرش خریداری کنید، این فروشگاه می‌توان انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. فرش آنلاین مهم‌ترین مزیت خود را ارائه محصولات باکیفیت می‌داند که برای بسیاری از خریداران امری مهم است.

اطلاعات تماس 

  • شماره تلفن: ۰۹۱۲۲۲۰۲۲۷۰۱
  • آدرس سایت: https://farshonline.com
  • آیدی اینستاگرام: https://www.instagram.com/farshonline_com

۳- فرش ایرانیان

فروشگاه آنلاین فرش ایرانیان، فعالیت خود را برای نخستین بار در سال ۱۳۷۸ آغاز کرد. این فروشگاه در ابتدا تنها به صورت حضوری فرش‌های مختلف را در اختیار خریداران قرار می‌داد، اما در سال ۱۳۸۶ نسبت به راه‌اندازی یک سایت اختصاصی جهت فروش فرش اقدام کرد.

فرش ایرانیان

از آن زمان تاکنون، فروشگاه فرش ایرانیان توانسته است با عرضه محصولات ویژه و باکیفیت، نظر اکثر کاربران را به سمت خود جلب کند. اگر می‌خواهید جدیدترین فرش‌های موجود در بازار را تهیه کنید، این فروشگاه به خوبی می‌تواند نیازهایتان را برطرف کند. فروشگاه ایرانیان دارای سه شعبه فیزیکی مختلف است.

اطلاعات تماس 

  • شماره تلفن: ۰۷۱۳۸۸۱
  • آدرس سایت: https://irbazar.ir
  • آیدی اینستاگرام: https://www.instagram.com/irbazar.ir

۴- هایپر فرش

نمی توان از مهم‌ترین فروشگاه‌های فعال در زمینه فروش فرش به شکل آنلاین سخن گفت،‌ اما نامی از هایپر فرش نیاورد. هایپر فرش فعالیت خود را به عنوان یک فروشگاه آنلاین فرش با هدف ارائه فرش‌های دارای ضمانت آغاز کرد. این فروشگاه دارای فیلتربندی مناسبی است تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن فرش مدنظر خود را انتخاب کنید.

هایپر فرش

هایپر فرش از جمله فروشگاه‌هایی به شمار می‌آید که ضمانت بازگشت هفت روزه را ارائه می‌کند. این امر به شما اجازه می‌دهد تا حتی در صورت عدم رضایت از کیفیت و طرح فرش، نسبت به مرجوع کردن آن اقدام کنید و هزینه پرداخت شده را دوباره دریافت کنید. کارشناسان این فروشگاه به شکل بیست و چهارساعته آماده پاسخگویی به پرسش‌های شما هستند.

اطلاعات تماس 

  • شماره تلفن: ۰۳۱۳۵۲۲۹۲۴۴
  • آدرس سایت: https://hyperfarsh.com
  • آیدی اینستاگرام: https://www.instagram.com/hyperfarsh

۵-فرشخونه

فرشخونه

فروشگاه آنلاین فرش فرشخونه از نخستین فعالان عرضه فرش به شکل آنلاین محسوب می‌شود. شروع به کار فرشخونه را می‌توان به سال ۱۳۸۵ مرتبط دانست. از بین محصولات مهمی که در فرشخونه به فروش می‌رسند می‌توانیم به مواردی همچون گلیم فرش، فرش‌ ۱۲۰۰ شانه، فرش شنل، فرش شگی، فرش‌های ماشینی و... اشاره کنیم.

فرشخونه مهم‌ترین شاخصه خود را عرضه محصولات ارزان‌قیمت می‌داند. سایت این فروشگاه نیز از دسته‌بندی قابل توجهی برخوردار است و به همین جهت می‌توانید به سادگی فرش‌های گوناگون را مورد بررسی قرار دهید. این موضوع در سایت‌های دیگری همچون فرشچین نیز مشاهده می‌شود. به طور کلی باید بیان کرد که فرشخونه نیز یک انتخاب مناسب برای بسیاری از خریداران است.

اطلاعات تماس 

  • شماره تلفن: ۰۳۱۹۱۰۹۰۰۴۵ 
  • آدرس سایت: https://farshkhooneh.com

۶- مرداس

در فروشگاه آنلاین فرش مرداس، تمرکز اصلی بر روی ارائه فرش‌های باکیفیت بالا و خوش‌ طرح‌ است. این فروشگاه نیز تنوع بالایی از فرش‌های ماشینی و دستباف را در اختیار کاربران خود قرار داده است که می‌توانید آن‌ها را به راحتی خریداری کنید. فرش مراکشی از جمله محصولات پرفروش مرداس به شمار می‌رود.

مرداس

این فروشگاه دارای یک بخش تحت عنوان کلکسیون خریداران است که در آن می‌توانید فرش‌های خریداری شده توسط کاربران گوناگون را مشاهده کنید. قیمت محصولات ارائه شده در مرداس را می‌توان مناسب دانست و همین موضوع خود یکی از مهم‌ترین دلایل موجود جهت افزایش محبوبیت آن است.

اطلاعات تماس 

  • شماره تماس: ۰۳۱۵۵۴۴۶۹۳۲
  • آدرس سایت: https://www.imerdas.com
  • آیدی اینستاگرام: https://www.instagram.com/i.merdas

ویژگی‌های مهم فروشگاه‌های برتر

با انتخاب یک فروشگاه آنلاین فرش معتبر می‌توانید به سراغ محصولاتی بروید که از هر جهت با سلیقه شما تناسب دارند. اگر به مواردی که در مورد آن‌ها صحبت کردیم دقت کنید،‌ چند پارامتر مشخص را مشاهده خواهید کرد. همین پارامترها تعیین می‌کنند که آیا فروشگاه مدنظر یک گزینه قابل قبول محسوب می‌شود یا خیر.

فرش یکی از اساسی‌ترین عناصر دکوراسیون داخلی منزل شما را تشکیل می‌دهد. به همین دلیل لازم است که تمام تلاش خود را به منظور برگزیدن بهترین فروشگاه فعال در این زمینه به کار بگیرید. قیمت مناسب، پشتیبانی و تنوع محصولات سه شاخصه اصلی هستند که دقت کردن به آن‌ها ضرورت دارد.

قیمت مناسب

یک فروشگاه آنلاین فرش معتبر، محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه می‌کند. این فروشگاه‌ها به جای کسب نهایت سود به دنبال جذب رضایت خاطر خریداران هستند و به همین جهت قیمت‌های معقولی را برای محصولات مختلف خود تعیین می‌کنند. این امر موجب می‌شود تا همه خریداران بتوانند بر حسب میزان بودجه‌شان به فرش‌های مرغوب دسترسی داشته باشند.

البته باید به این نکته مهم اشاره کنیم که قیمت یک فرش تحت تأثیر عوامل گوناگونی است. به عنوان مثال دستباف بودن یا ماشینی بودن فرش مورد علاقه، نقش مهمی در قیمت کلی آن ایفا می‌کند. علاوه بر این، شرکت سازنده، ابعاد فرش، تعداد شانه‌ها و... نیز در این رابطه تأثیرگذار هستند و نباید آن‌ها را دست کم گرفت.

پشتیبانی عالی

مورد دیگری که می‌توان آن را از مهم‌ترین ویژگی‌های یک فروشگاه آنلاین فرش برتر دانست، برخورداری از پشتیبانی عالی محسوب می‌شود. همواره به سراغ فروشگاه‌هایی بروید که پرسنل متخصصی دارند و می‌توانند پشتیبانی قابل قبولی را در تمامی ساعات شبانه‌روز به شما ارائه دهند.

فروشگاه‌های معتبر همواره سعی دارند تا با فراهم کردن پشتیبانی مناسب، نیازهای مختلف خریداران خود را برطرف کنند. اکثر مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم نیز بر روی همین موضوع تمرکز کرده‌اند. با خرید فرش از چنین فروشگاه‌هایی می‌توانید در هر لحظه مشکلات خود را با پرسنل کار بلد در میان بگذارید.

تنوع محصولات

در یک فروشگاه آنلاین فرش باید شاهد تنوع بالایی از محصولات گوناگون باشیم. در واقع فروشگاهی که قصد خرید از آن دارید نباید تنها محدود به ارائه یک طرح یا یک فرش خاص باشد. امروزه فروشگاه‌های مختلف به منظور رقابت با یکدیگر اقدام به ارائه فرش‌های دستباف، ماشینی، گلیم و... کرده‌اند.

این یک مزیت عالی برای کاربرانی است که قصد دارند تنوع بالایی از محصولات را مشاهده کنند. به طور کلی می‌توان بیان کرد که وجود تنوع در یک فروشگاه آنلاین فرش نشان‌دهنده توجه مدیران آن فروشگاه به نیازهای کاربران مختلف است؛ بنابراین لازم است که به این پارامتر مهم نیز دقت داشته باشید.

فرش را به شکل آنلاین از کجا بخریم؟

مرکز خرید فرش

فروشگاه آنلاین فرش فرشچین از نظر کاربران متعددی به عنوان بهترین سایت فعال در این زمینه شناخته می‌شود. این فروشگاه توانسته است با ارائه فرش‌های گوناگون و قیمت مناسب، نظر کاربران حرفه‌ای را نیز به سمت خود جلب کند.  

خوشبختانه امروز می‌توان تنوع بسیار خوبی را در بین انواع فروشگاه آنلاین فرش مشاهده کرد. این امر موجب شده است تا همۀ کاربران صرف‌نظر از سلیقه و نیاز بتوانند با سرعت بالایی فرش موردنیاز خود را بیابند و بلافاصله آن را خریداری کنند.

کلیه محصولات موجود در فرشچین اورجینال هستند و در بالاترین سطح از کیفیت قرار دارند. فرشچین از کارشناسان مجربی برخوردار است که می‌توانند به کلیه‌ پرسش‌های شما در مورد فرش مدنظرتان پاسخ دهند. به طور کلی می‌توان بیان کرد که فرشچین نسبت به سایر فروشگاه‌های آنلاین فرش برتری‌های بیشتری دارد.

کد خبر: ۲۶۴٬۰۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha