راه اندازی سرای نوآوری و آکادمی| ارتباط دانشگاه و صنعت معنا پیدا می‌کند
رییس هیات مدیره شرکت ملی انفورماتیک خبر داد

راه اندازی سرای نوآوری و آکادمی| ارتباط دانشگاه و صنعت معنا پیدا می‌کند

معمارنژاد، رییس هیات مدیره شرکت ملی انفورماتیک از راه اندازی سرای نوآوری و آکادمی با همکاری واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد خبر داد.

به گزارش بازار، عباس معمارنژاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه صدرا (صنعت، دانشگاه و راه اشتغال) بزرگترین رویداد کاریابی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: گروه ملی انفورماتیک به دنبال همکاری با واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برای ایجاد یک سرای نوآوری و آکادمی است که این موضوع آغاز یک بازی برد برد برای دانشگاه و صنعت خواهد بود.

وی با بیان اینکه، ارتباط بین دانشگاه و صنعت به شکل واقعی خود معنا پیدا کرده است، تصریح کرد: دانشگاه به عنوان تامین کننده منابع انسانی می‌تواند محیطی را فراهم کند تا گروه ملی انفورماتیک در آن حضور داشته و امکان جذب نخبگان را در شرکت‌های زیرمجموعه خود داشته باشد.

معمارنژاد، امکان حضور صنعت در دانشگاه و جذب نخبگان دانشگاهی را یک بازی برد برد برای دو طرف توصیف کرد و افزود: از این طریق نخبگان دانشگاهی که به دنبال کار هستند، امکان جذب در شرکت‌های مختلف را دارند و از طرف دیگر شرکت‌ها مانند گروه ملی انفورماتیک نیز نیروی انسانی مورد نیاز خود را تامین خواهند کرد.

رییس هیات مدیره شرکت ملی انفورماتیک اعلام کرد: براساس برنامه ریزی‌ها قرار است ارتباط موجود این شرکت و دانشگاه آزاد با ایجاد یک سرای نوآوری و آکادمی در همکاری با واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی به یک ارتباط دائمی تبدیل شود.

معمارنژاد ادامه داد: در این سرای نوآوری و آکادمی، نخبگان دانشگاهی امکان تعامل بیشتری را با گروه ملی انفورماتیک خواهند داشت و من این ارتباط را به فال نیک گرفته و امیدوارم که این ارتباط تداوم داشته باشد.

یادآور می‌شود، نمایشگاه صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) برای اولین‌بار، از روز دوم تا پنجم دی‌ماه ۱۴۰۲ در ساختمان کتابخانه مرکزی (مرحوم حبیبی) واحد علوم و تحقیقات، با حضور حدود ۶۰ شرکت فعال در صنعت، جامعه، دانشجویان و دانش‌آموختگان جویای کار در حال برگزاری است. هدف اصلی از برگزاری این رویداد، معرفی دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه به بخش صنعت با تعیین نیازهای قبلی صنایع و همچنین همکاری در حوزه‌های تحقیق، توسعه، سرمایه‌گذاری و خدمات تخصصی بین دانشگاه و صنعت عنوان شده است.

کد خبر: ۲۶۳٬۹۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha