۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
۲ هزار بازدید از سطح بازار استان سمنان انجام شد/ ضرورت حفظ سلامت کارگران
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان:

۲ هزار بازدید از سطح بازار استان سمنان انجام شد/ ضرورت حفظ سلامت کارگران

سمنان– مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان بابیان اینکه دو هزار بازدید ویژه بررسی مسائل بهداشتی از سطح بازار استان انجام شد، گفت: حفظ سلامت کارگران واحدهای تولیدی از مهم‌ترین دغدغه‌های ستاد مقابله با کرونا است.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم شریفی صبح شنبه در چهاردهمین جلسه کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد استانی مقابله با کرونا به میزبانی استانداری سمنان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار بازدید از سطح بازار استان صرفاً با موضوع رعایت اصول بهداشتی جهت مقابله با کرونا انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه در حوزه‌های مرتبط با کار و کارگری دغدغه نخست واحدهای تولیدی، مدیران ادارات کار، تعاون و رفاه اجتماعی و شرکت شهرک‌های صنعتی، ایمنی و سلامت کارگران و رعایت اصول بهداشتی است، تصریح کرد: حفظ نیروهای انسانی کار در شرایط فعلی امری ضروری است.

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان با تأکید بر اینکه همه موظف به رعایت حداکثر استانداردهای بهداشت فردی هستیم، افزود: این راه، مطمئن‌ترین و مؤثرترین روش برای قطع زنجیره‌ی بیماری و انتقال ویروس است.

شریفی بابیان اینکه در چهار ماه گذشته تمام دستگاه‌های دولتی اعم از ادارات شهرستانی و استانی حداقل یک‌بار توسط اعضای کمیته مورد بازرسی قرار گرفتند، اضافه کرد: دهیاری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها تلاش کردند که حداکثر همراهی را با کارکنان بهداشت و درمان داشته باشند و در این راه، اقدامات مؤثری انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه کرونا فرصت‌های زیادی را در اختیار جامعه قرار داده است، تأکید کرد: در این مدت ارائه خدمات به مردم به‌صورت الکترونیکی توسعه چشمگیری داشته است که باید از این ظرفیت برای آینده نیز بهره‌گیری کرد.

کد خبر: ۲۶٬۳۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha