۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
دولت مصمم به تکمیل طرح قطار ملی سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان است
معاون اجرایی رئیس جمهور:

دولت مصمم به تکمیل طرح قطار ملی سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان است

معاون اجرایی رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام، گفت: دولت مصمم به بهره‌برداری از طرح قطار سریع‌السیر تهران- قم-اصفهان است.

به گزارش بازار، محسن منصوری عصر دوشنبه در بازدید و بررسی طرح قطار ملی تهران- قم-اصفهان، تصریح کرد: دولت سیزدهم در پی احداث قطار سریع‌السیر تهران-مشهد است که چند برابر قطار سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان می‌باشد و این نشان می‌دهد که دولت نسبت به توسعه تکنولوژی‌های جدید و تسهیل در رفاه مردم عزم جدی دارد.

وی ادامه داد: واقعیت و پیشرفت فیزیکی طرح قطار ملی تهران- قم- اصفهان بیشتر از چیزی است که گاهی از آن صحبت می‌شود.

معاون اجرایی رییس‌جمهوری گفت: دولت سیزدهم به زودی نسبت به رفع مشکل اختلاف نظر راه آهن و شرکت ساخت در خصوص این طرح توسط وزارت راه و شهرسازی ورود خواهد کرد.

منصوری با اشاره تامین ۱۳ میلیارد یوآن برای ادامه طرح قطار سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان، اضافه کرد: با صدور مجوز استفاده از این منابع توسط سازمان برنامه و بودجه، شاهد پیشرفت فیزیکی خوبی در طرح خواهیم بود.

وی گفت: برای تامین منابع مالی طرح ملی قطار سریع السیر ملی اصفهان- قم- تهران علاوه بر افزایش سقف فاینانس، دولت راهکارهای دیگری را نیز دنبال می‌کند.

وی بیان داشت: تامین و تکمیل خطوط انتقال آب و بهره‌برداری از قطار سریع‌السیر تهران-قم-اصفهان دو پروژه اولویت دار استان اصفهان در دولت سیزدهم است.

کد خبر: ۲۶۳٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha