۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
۷۰۰ هزار حلقه لاستیک در آبان ماه عرضه شد
رئیس انجمن صنفی صنعت تایر:

۷۰۰ هزار حلقه لاستیک در آبان ماه عرضه شد

سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران گفت: ۷۰۰ هزار حلقه لاستیک در آبان ماه در بازار عرضه شد و این روند افزایش عرضه همچنان ادامه دارد.

به گزارش بازار، مصطفی تنها سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر ایران گفت: در چندماه ابتدای امسال تولید تایر در کشور کاهش پیدا کرد کارخانجات هم برای مدیریت مواد، متناسب با موجودی موادشان تایر در سایز و رینگ های مختلف تولید می کردند.

تنها گفت: خوشبختانه در پاییز امسال با همکاری بانک مرکزی و وزارت صمت ارز مواد اولیه تولید تایر تامین شد و طبق برنامه ریزی های انجام شده با ستاد تنظیم بازار و کارخانجات تایر سازی برای از بین رفتن التهاب بازار تایر در رینگ های ۱۳ و ۱۴ سرعت گرفت.

او گفت: میزان تولید تایر در سایز رینگی ۱۳ و ۱۴ به شدت افزایش یافت و مقرر شد که ستاد پلیس امنیت اقتصادی و ستاد تنظیم بازار هم نظارت کامل داشته باشند که تایر به صورت ضربتی به دست مصرف کننده برسد تا کمبودی احساس نشود.

تنها گفت: ۷۰۰ هزار حلقه لاستیک در آبان ماه در بازار عرضه شد و این روند در ماه های آذر و دی نیز هم ادامه داشته و دارد. در حال حاضر بازار لاستیک در سایز رینگ ۱۳ و ۱۴ مشکلی نیست و وضعیت بهتری داریم.

او گفت: قرار است در ماه جدید سهمیه لاستیک پراید افزایش یابد، قرار است برای بازار عید هم تامین تایر را داشته باشیم و از این رو مشکل نخواهیم داشت.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر قیمت تایر سواری گفت: قیمت لاستیک بستگی بر رینگ و اندازه های آن دارد که متقاضیان با مراجعه به سایت ۱۲۴ می توانند از قیمت اصلی تایر مطلع شوند.

او در خصوص تولید لاستیک خودروهای برقی گفت:در حال حاضر ما تولید لاستیک خودروهای برقی در کشور را نداریم، اولویت نخست ما تولید نیاز بازار داخل است.

کد خبر: ۲۶۳٬۷۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا اصغری IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      0 0
      چه دروغ قشنگی من که ۶ ماهه ثبت نام کردم ولی هنوز خبری نیست. در صورتی که بعضیا با رفاقت بازی و غیر نوبت لاستیک میگیرن همه چی شده باند بازی
    • محمد IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      0 0
      همش دروغه. خود من الان ۲۰ روزه دارم تلاش میکنم که یجفت بخرم همش میگه اتمام موجودی. زنگ زدم به نمایندگی ها میگن نداریم
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      0 0
      حالا به کی دادن کجا