۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
تسلا برای ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو فراخوان داد| درها در تصادف باز نمی شود
بازار خبر می دهد:

تسلا برای ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو فراخوان داد| درها در تصادف باز نمی شود

شرکت خودروسازی تسلا به تازگی برای ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو مدل اس و ایکس در آمریکا فراخوان بررسی باز شدن قفل در هنگام تصادف را صادر کرده است.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت خودروسازی تسلا به تازگی برای ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو مدل اس و ایکس در آمریکا فراخوان بررسی باز شدن قفل در هنگام تصادف را صادر کرده است. اداره ملی ترافیک بزرگراه های آمریکا در خصوص فراخوان تسلا اعلام کرده است؛ «تسلا به روز رسانی نرم افزار برای خودروهای ایکس و اس مدل ۲۰۲۱ و ۲۰۲۳ صادر کرده که با استانداردهای ایمنی فدرال برای محافظت از سرنشینان زمان تصادف جانبی مطابقت ندارد.» این اداره به تازگی تست تصادفی در خصوص عملکرد قفل درهای تسلا انجام داده است که نتیجه آن قابل قبول نبوده است.

شرکت خودروسازی تسلا به طور اتفاقی متوجه عملکرد ضعیف قفل درهای محصولات تولیدیش در سال های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ شده بود، از همین رو به روز رسانی نرم افزار آن را انجام داده است. این شرکت خودروساز محصولات برقی از ادعای اداره ملی ترافیک بزرگراه های آمریکا در خصوص این فراخوان اظهار بی اطلاعی کرده است، هرچند که این اداره نسبت به فراخوان ۲.۰۳ میلیون دستگاهی محصولات تسلا جهت رفع عیوب احتمالی در مدل های پیشین نیز ابراز نگرانی کرده است.

شنیده ها حاکی از آن است که تسلا به زودی به روز رسانی سخت افزار و نرم افزار برای تمام مدل های محصولاتش انجام خواهد داد، همزمان با این موضوع آژانس های ایمنی نیز به بررسی عملکرد محصولات این شرکت می پردازند.

کد خبر: ۲۶۳٬۲۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha