۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
توسعه اقتصاد دیجیتال رویکرد اصلی شرکت مخابرات برای حضور در نمایشگاه تلکام است
مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات:

توسعه اقتصاد دیجیتال رویکرد اصلی شرکت مخابرات برای حضور در نمایشگاه تلکام است

سنندج – بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات ایران با رویکرد توسعه اقتصاد دیجیتال حضور موثری در نمایشگاه تلکام امسال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، محمدرضا بیدخام اظهار کرد: توسعه اقتصاد دیجیتال در حال حاضر از مهم ترین رویکردهای مخابرات در حوزه فناوری های نوین است که با در نظر گرفتن تغییرات فناوری و افزایش تأثیر و پایداری ابتکارات ملی برای ایجاد تأثیرات پایدار و متوازن، به عنوان یکی از قطب های اصلی ارتباطات، با بیشترین مشترک تلفن ثابت و همراه است که نقش زیرساختی و مهم خود را در تلکام امسال ایفا خواهد کرد.

وی افزود: از شاخص ترین موارد در ورود قدرتمندانه کشورمان و تمام اپراتورهای مخابراتی، رسیدن به مرحله تحول دیجیتال و اتصال پذیری است که شعار نمایشگاه امسال بر این مفهوم ایجاد شده است.

بیدخام ادامه داد: در این نمایشگاه، سرویس های مبتنی بر فیبرنوری و فناوری های جدید ارائه خواهند شد و مجموعه مخابرات در سالن شماره هفت با ۱۸۰۰ متر زیربنا حضور دارد که ۱۲ الی ۱۳ شرکت را در این سالن پوشش خواهیم داد، همچنین از شرکت های نوآور و دانش بنیان با اختصاص فضای ویژه دعوت به عمل آمده است.

عضو شورای سیاستگذاری نمایشگاه تلکام تاکید کرد: بخشی از سالن را به بخش رسانه اختصاص داده ایم، همچنین سرویس های مخابراتی در نمایشگاه تلکام امسال حضور دارد که شامل فیبرنوری، هوبان، خانه هوشمند، آیوتل و سرویس های دانش بنیان می باشند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران عنوان کرد: همچنین در این نمایشگاه، کارگاه های آموزشی را آماده کردیم که بر اساس تکنولوژی های جدید و اصول نوین مخابراتی و فناوری اطلاعات برگزار می شوند.

در این نشست دیگر اعضای شورای سیاست‌گذاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال با تشریح برنامه‌های این نمایشگاه، تاکید کردند: نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲ میزبان ۱۵۵ شرکت داخلی و شش شرکت خارجی، حضور ۸۰ مهمان خارجی جهت بازدید از نمایشگاه آماده شده است.

کد خبر: ۲۶۳٬۱۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha