۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
اصلاح ساختار بودجه به نفع کشور است| اجرای کامل قانون پایانه های فروشگاهی از سال بعد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل:

اصلاح ساختار بودجه به نفع کشور است| اجرای کامل قانون پایانه های فروشگاهی از سال بعد

اردبیل - شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: اصلاح ساختار بودجه که در سال جاری در بودجه سالانه هدفگذاری شده به نفع اقتصاد کشور خواهد بود.

داود شایقی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در این اصلاح ساختار تلاش بر این است تا منابع پایدار برای کشور تامین شده و بخشی از این منابع صرف پروژه های مهم و زیربنایی و نیمه تمام شود تا فعالیت های عمرانی رونق بیشتری به خود بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این اصلاح ساختار تلاش بر این است تا آثار کسری بودجه به حداقل رسیده و آثار ناشی از کسری بودجه در کشور برطرف شود.

با بازنگری در تمام درآمدهای دولتی سعی بر این است تا اصلاح اقتصادی به معنای واقعی در کشور انجام شده و ما شرایط مطلوب تری را در کشور شاهد باشیم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: در این اصلاح ساختار رشد اقتصادی کشور به همراه اتکای کم به منابع درآمدی نفت، افزایش بودجه عمرانی و انضباط بخشی به بودجه هزینه ای مورد توجه قرار گرفته است.

در بودجه سال آینده در کنار اعمال معافیت های مالیاتی مشاغل و حقوق بگیران جلوی فرارهای مالیاتی با نظام مندی در این حوزه گرفته شده و قرار است قانون پایانه های فروشگاهی نیز به شکل کامل اجرایی و عملیاتی شود

شایقی ادامه داد: با بازنگری در تمام درآمدهای دولتی سعی بر این است تا اصلاح اقتصادی به معنای واقعی در کشور انجام شده و ما شرایط مطلوب تری را در کشور شاهد باشیم.

وی گفت: در بودجه سال آینده در کنار اعمال معافیت های مالیاتی مشاغل و حقوق بگیران جلوی فرارهای مالیاتی با نظام مندی در این حوزه گرفته شده و قرار است قانون پایانه های فروشگاهی نیز به شکل کامل اجرایی و عملیاتی شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل تصریح کرد: امیدواریم مجلس در بررسی لایحه بودجه سال آینده تمام جوانب امر را در نظر گرفته و با نگاه علمی و کارشناسی شرایط مطلوب تری را در نظام مند کردن بودجه به وجود آورد.

کد خبر: ۲۶۳٬۱۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • اسی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      1 0
      دولت و مجلس ضد کارمند و کارگر
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
      0 0
      با سلام، طبق قانون حقوق کارمندان باید بر اساس تورم واقعی افزایش پیدا کند، الان تورم واقعی بالای 60درصد شده، اونوقت افزایش حقوق کارمندان 20 درصد، که با تورم هم خوانی نداره، خواهشان بازنگری کنید در افزایش حقوق ها. ممنون.
    • یوسف زاده IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      0 0
      حقوق زیادشودچه فایده همه که حقوق بگیرنیستند حقوق زیادشود باز دست مزدها زیاد می شودباز گرانی مشودمزدتعمیریک چیز100هزاری می شود400...500هزار چرااصلا گرانی کنند که بخواهند حقوق زیاد کنندیک ماه قبل عید بایک ماه بعدازعید چه فرق داره که قیمت هابالا می رود