۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
افزایش نابه‌جای ۱۲ برابر بهای آب واحدهای تجاری و خدماتی در زنجان
نایب‌رییس اتاق اصناف زنجان عنوان کرد:

افزایش نابه‌جای ۱۲ برابر بهای آب واحدهای تجاری و خدماتی در زنجان

زنجان- نایب‌رییس اتاق اصناف زنجان گفت: افزایش ۱۲ برابر بهای آب مصرفی واحدهی تجاری و خدماتی یک تصمیم نابه‌جا است.

سجاد مقدمی در گفت‌وگو با خبرنګار بازار اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به استناد دستورالعمل ۲۵ اسفندماه سال گذشته و ابلاغیه ۴ اردیبهشت‌ماه امسال، بهای آب مصرفی را برای واحدهای تجاری و خدماتی ۱۲ برابر افزایش داده است.

وی با یادآوری اینکه با اعمال این تعرفه نابه‌جا، برخی از خدمات از جمله واحدهای قالی‌شویی و کارواش دچار ضرر و زیان خواهند شد، تصریح کرد: این ضرر و زیان فقط متوجه این واحدها نبوده، بلکه با رویکردی که مردم در قبال این افزایش بهای آب مصرفی در پیش خواهند گرفت، به محیط‌زیست نیز آسیب وارد خواهد شد.

این فعال صنفی با بیان اینکه به دلیل افزایش بهای خدمات ارائه شده توسط قالی‌شویی‌ها و کارواش‌ها، مردم از مراجعه به این واحدهای خدماتی ممانعت خواهند کرد، ادامه داد: همین امر موجب خواهد شد تا شهروندان خود اقدام به شستن قالی و خودرو کرده که این مسئله علاوه بر افزایش مصرف و هدررفت آب تصفیه شده، موجب آلوده شدن محیط زیست به خاطر استفاده از مواد شوینده خواهد شد.

نایب‌رییس اتاق اصناف زنجان با طرح این سوال که شرکت آب و فاضلاب استان با کدام عدله و قانون اقدام به اعمال افزایش ۱۲ درصدی در بهای آب مصرفی کرده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در خصوص این افزایش بها تجدید نظر صورت گیرد.

کد خبر: ۲۶۳٬۰۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha