۷ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
۱۰۴ واحد صنفی بوشهر برای دریافت تسهیلات کرونایی به بانک معرفی شدند
رئیس صمت بوشهر:

۱۰۴ واحد صنفی بوشهر برای دریافت تسهیلات کرونایی به بانک معرفی شدند

بوشهر- حسینی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر گفت: ۱۰۴ واحد صنفی استان برای دریافت تسهیلات کرونایی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

سید حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۱۰۴ واحد صنفی بوشهر برای دریافت تسهیلات کرونایی به بانک‌ها معرفی شدند، اظهار داشت: این واحدها زمینه اشتغال ۶۶۱ نفر را فراهم کرده‌اند که برای دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه بنگاه‌های آسیب‌دیده از ویروس کرونا معرفی‌شده‌اند.

وی تصریح کرد: واحدهای صنفی مشمول بر اساس افراد شاغل بیمه‌شده تحت پوشش واحد خود برای هر نفر ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون ریال با نرخ سود مصوب به منظور جبران آسیب‌های واردشده به مشاغل و حمایت از کسب‌وکارها با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طریق بانک‌های عامل پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر اضافه کرد: رستوران‌ها، طباخی، قهوه‌خانه، اغذیه فروشی، تالار پذیرایی، حمل‌ونقل درون‌شهری، تولید و عرضه پوشاک، تولید و عرضه کیف و کفش، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، قنادی، بستنی و آب‌میوه، آموزشگاه رانندگی، آرایشگاه، سالن زیبایی و گرمابه مشمول این طرح می‌شوند.

حسینی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت‌های دولت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده، واحدهای صنفی مشمول فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام و انجام فرآیند کاری مرتبط از این تسهیلات حمایتی بهره‌مند شوند.

کد خبر: ۲۶٬۳۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha