شرکت مخابرات همگام با تحولات دیجیتال، توسعه کسب و کار پژوهش محور را دنبال می کند
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات:

شرکت مخابرات همگام با تحولات دیجیتال، توسعه کسب و کار پژوهش محور را دنبال می کند

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران اظهارداشت: شرکت مخابرات، همگام با صنایع فناوری، در حال حرکت موثر سازمانی به سمت توسعه کسب و کار پژوهش محور در بخش ICT است.

به گزارش بازار به نقل از شرکت مخابرات ایران، اولین نشست نوآوری، آموزش و پژوهش شرکت مخابرات ایران، همزمان با هفته پژوهش و با هدف ورود قدرتمندانه مجموعه مخابرات به بررسی های نظام مند حوزه پژوهش و استفاده از تحولات نوآوری با رویکرد تحول دیجیتال و اینترنت اشیا، چهارشنبه ۲۹آذر ماه با حضور رییس و اعضای هیات مدیره، مدیرعامل شرکت، معاونین ستادی و مدیران کل ارشد ستادی و مدیران مخابرات مناطق به صورت ارتباط تصویری ویدیوکنفرانس ایران برگزار و در این نشست از همکاران حائز رتبه های برتر پژوهش های مناطق مخابراتی تقدیر به عمل آمد.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، در نشست پژوهش و نوآوری با اشاره به اهمیت حوزه پژوهش در حرکت کشورمان به سمت مراحل بالاتر علمی و فناوری اظهارداشت: پژوهش و تحقیقات علمی قلب تپنده پیشرفت سازمانی است که منجر به نتیجه به ویژه در حوزه سیال ارتباطات و فناوری اطلاعات می شود.

وی افزود: اکنون شرکت مخابرات با فعالیت های انجام شده از ظرفیت خوبی برای جهش در حوزه پژوهش برخوردار است، در حال حاضر مساله مهم، عدم چسبندگی تحقیق و پژوهش با محیط کاری از اساسی ترین مسائل تمام حوزه صنعتی است.

محمودزاده گفت: بخش فناوری و نوآوری نیاز فزاینده ای به تحقیقات و پژوهش دارد، اکنون شرکت مخابرات ایران در بخش های مالی، فین تک، سودآوری و بهره وری وارد دنیای گسترده پژوهش شده است.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: با نگاه دانش محور به حوزه فناوری اطلاعات، تبدیل ایده به محصول و سرعت مناسب در ارائه محصول به مشتریان، تحول دیجیتال در مخابرات به ثمر می نشیند.

نگاهداری، رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت مخابرات ایران نیاز به باز تعریف تحول دیجیتال در حوزه فناوری اطلاعات داشت و اقدامات اخیر این شرکت موید پی بردن به اهمیت پژوهش و نوآوری در مخابرات است.

وی افزود: برای بهبود فرایندها نیاز بیشتری به اینترنت اشیا در شرکت های فناوری داریم.

نگاهداری گفت: با توجه به اصول تحولات بنیادی و چشم انداز افق سازمانی شرکت های حوزه فناوری، در حوزه های هوش مصنوعی و پژوهش، شرکت مخابرات ایران می تواند در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و پژوهش تاثیر مثبت داشته باشد.

شریف خانی صاحب نظر حوزه مخابرات و عضو سابق هیات مدیره مخابرات ایران با اشاره به لزوم حرکت نظام مند مخابرات به سمت پژوهش ها ی اساسی و موثر گفت: گسترش تجارت اپراتورهای مخابراتی با تمرکز بر فرصت های داده محور، و تجزیه و تحلیل داده ها، به این سمت حرکت خود را نظم بخشد.

وی افزود: شرکت مخابرات در حوزه های بازاریابی و فروش، خدمات مشتری، ایجاد مدل مناسب حوزه پژوهشی، فعالیت های پژوهشی را سامان داده است.

باقری، مدیر توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران گفت: مهم ترین مورد در پژوهش، تبدیل سازمان به محیط یاد گیرنده برای تاثیر در تحول دیجیتال است.

مدیر توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران گفت: برای تاب آوری شرکت های فناور، باید حوزه های فناوری، پژوهش و نوآوری به صورت متوازن رشد کند تا در اکوسیستم دیجیتال به نتایج ملموس برسیم.

وی افزود: مخابرات منطقه البرز اکنون به عنوان دبیرخانه دائمی انقلاب صنعتی چهارم در حوزه اینترنت اشیا فعال است.

در ادامه این نشست، از پژوهشگران برتر شرکت مخابرات ایران که بهترین آثار را به این همایش ارسال کرده بودند، با حضور مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت مخابرات با اهدای لوح یادبود، قدردانی شد.

کد خبر: ۲۶۲٬۹۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha