کاهش ورود توریست خارجی به ایران با حربه ایران هراسی|  هتلداران حتی نگران حقوق و عیدی پرسنل هستند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

کاهش ورود توریست خارجی به ایران با حربه ایران هراسی| هتلداران حتی نگران حقوق و عیدی پرسنل هستند

رئیس هیئت مدیره هتلهای استان تهران اعلام کرد: تشدید ایران هراسی منجر به کاهش ورود توریست خارجی به کشور شده است.

نساء کروندی، بازار؛ وجود تورم و عدم مدیریت صحیح اقتصادی سبب شده همه صنوف با مشکلات متعددی روبرو شوند، برخی به فکر شغل دیگر و برخی نیز در حال تلاش برای ماندن در شغلی که سال ها برای آن تلاش کردند، هستند.

محمدعلی فرخ مهر، رئیس هیئت مدیره هتلهاِی استان تهران در گفتگو با خبرنگار بازار، علیرغم خبری که رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران از افزایش نرخ هتل‌ها در سراسر کشور خبر داده بود، اظهار داشت: هتل ها نه تنها افزایش قیمت نداشتند، بلکه به دلیل کاهش مسافر طرح های تخفیفی نیز قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه افت تعداد مسافر به دلیل گرانی هتل ها نیست، بیان کرد: مشکلات سیاسی واقتصادی زمینه ساز کاهش مسافران در هتل ها شده است.

رئیس هیئت مدیره هتلهاِی استان تهران گفت: با آغاز جنگ غزه و تشدید ایران هراسی و تبلیغات منفی شاهد این هستیم که ورود توریست های خارجی به ایران کاهش پیدا کرده و برخی تورها نیز لغو شدند

رئیس هیئت مدیره هتلهاِی استان تهران، خاطرنشان کرد: با آغاز جنگ غزه، تشدید ایران هراسی و تبلیغات منفی شاهد این هستیم که ورود توریست های خارجی به ایران کاهش پیدا کرده و برخی تورها نیز لغو شدند، در صورتی که ایران امن و امان است.

فرخ مهر با عنوان اینکه در حال حاضر بسیاری از فعالین این صنف با مشکل اقتصادی روبرو هستند، گفت: دولت باید در این راستا ما را در زمینه های مختلف مانند مالیات، هزینه های انرژی و عوارض حمایت کند.

وی با انتقاد از نگاه درامدی دولت به هتل ها در ایام کسادی و افت گردشگر داخلی و خارجی ؛ گفت: در حال حاضر نه تنها از این صنف حمایت نشده بلکه ارزش افزوده نیز به آن اضافه شده است.

رئیس هیئت مدیره هتلهاِی استان تهران با عنوان اینکه بازار خوب نیست و فعالین این صنف نگرانند، افزود: ضرایب اشغال هتل ها پایین است، رستوران های هتل ها فعال نیستند و هتلداران نگران پایان سال و پرداخت عیدی و سنوات پرسنل خود هستند.

کد خبر: ۲۶۲٬۸۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha