۶ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
افزایش ظرفیت دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی
قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد

افزایش ظرفیت دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی

قاسمی ده چشمه، قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: هم اکنون روزانه ۷۶۰ خودرو عمومی دوگانه سوز می‌شوند و این میزان تا آخر ماه جاری دو برابر خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، حمید قاسمی ده چشمه گفت: هم اکنون ۷۶ کارگاه تبدیل در سراسر کشور بطور میانگین روزانه عملیات تبدیل ۱۰ خودرو را انجام می‌دهند و تا پایان این ماه تعداد کارگاه‌های تبدیل در سراسر کشور دو برابر شده و به حدود ۱۵۰ کارگاه خواهد رسید.

وی نحوه پراکندگی این کارگاه‌ها در سراسر کشور را مناسب دانست و گفت: از مالکان خودروهای عمومی تقاضا داریم از شرایط فراهم شده استفاده کرده و با مراجعه به سایت gcr.niopdc.ir مراحل ثبت نام و تبدیل را انجام دهند.

قاسمی ده چشمه با تاکیدبر این که طرح دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی بصورت کاملا رایگان در حال انجام است افزود: مالکان خودروهای عمومی با دوگانه سوز کردن خودروهای خود علاوه بر کاهش هزینه‌های سوخت، می‌توانند از افزایش قیمت خودرو گاز سوز در مقایسه با خودروهای بنزینی نیز بهره‌مند شوند.

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران همچنین از تعامل وزارت نفت با وزارت صمت برای تولید خودروهای پایه گازسوز خبر داد و گفت: برنامه‌هایی در این زمینه در دست اقدام است و بزودی شاهد اتفاقات مثبتی در تولید کارخانه‌ای خودروهای دوگانه‌سوز خواهیم بود.

حمید قاسمی‌ده‌چشمه با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توسعه تولید کارخانه‌ای خودروهای دوگانه‌سوز افزود: اقدامات این شرکت با اولویت دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی با جدیت در حال انجام است، اما برای تولید کارخانه‌ای خودروهای دوگانه‌سوز نیز در حال مذاکره با شرکت‌های خودروساز هستیم.

کد خبر: ۲۶٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha