پایه گذاری نمایشگاه تلکام بر مبنای تحول دیجیتال و اتصال پذیری
مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات عنوان کرد

پایه گذاری نمایشگاه تلکام بر مبنای تحول دیجیتال و اتصال پذیری

مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات گفت: توسعه اقتصاد دیجیتال با اعمال اهرم تغییرات فناوری برای ایجاد تأثیرات متوازن، از شاخص ترین موارد در ورود قدرتمندانه کشورمان به مرحله تحول دیجیتال است.

به گزارش بازار، محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران و عضو شورای سیاستگذاری نمایشگاه تلکام در تحلیل ماه شماره ۹۹ ماهنامه نسل چهارم آورده است:

گروه مخابرات متشکل از چندین شرکت فعال در حوزه های مختلف ارتباطی و مخابراتی که غالبا در حوزه فعالیتی خود صاحب سبک و توانمندی هستند و تجربه سالها حضور در صنعت مخابرات و فناوری های ارتباطی را به یادگار دارند، تشکیل شده و امسال پس از وقفه ای در برگزاری نمایشگاه، با توانمندی های جدید و ابتکارات فناورانه و دانش بنیان در ایران تلکام ۲۰۲۳ حضور به هم می رسانند. شعار امسال نمایشگاه بر مبنای تحول دیجیتال و اتصال پذیری بنا نهاده شده است.

تحول دیجیتال حاصل از توسعه نظامات کلیدی نوآوری و تقویت همکاری با ذی نفعان ملی و شرکای بین المللی و تسریع بهره برداری از فرصت‌های تحول در بخش فناوری است. توسعه اقتصاد دیجیتال با اعمال اهرم تغییرات فناوری و افزایش تأثیر و پایداری ابتکارات ملی برای ایجاد تأثیرات پایدار و متوازن، از شاخص ترین موارد در ورود قدرتمندانه کشورمان و تمام اپراتورهای مخابراتی به مرحله تحول دیجیتال و اتصال پذیری است. گروه مخابرات ایران با حضور شرکت های مخابرات ایران، گروه کارخانجات شهید قندی، شرکت شسکام، شرکت خدمات اول مخابرات، شرکت کاراشاپ، شرکت امید ژرف نگر، شرکت تهران سیمین فر، شرکت نوران ارتباطات پایدار، شرکت بهینه پردازش سپهر پارس و مجتمع صنعتی رفسنجان، شرکت افرانت، شرکت پیشتازان، هاست ایران و شــرکت ژرف نگر نمایشگاه بین المللی تلکام، دستاوردها و محصولات فناورانه و متنوع خود را به عموم علاقه مندان عرضه می کنند. گروه مخابرات ایران، جامع ترین گروه مخابراتی در کشور است که تلاش دارد با استفاده از تحول دیجیتال و ارائه سرویس های مبتنی بر هوشمندسازی و اینترنت اشیا، بیشترین ارزش آفرینی را به ارمغان بیاورد، بر این اساس این گروه آخرین دستاوردهای صنعت ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات را همراه با ایده های جدید در عرصه های دانش بنیان و فناوری های در حال گسترش مانند فیبرنوری و فناوری نسل پنجم اینترنت را در نمایشگاه تلکام به مشتاقان و علاقه مندان این حوزه، ارائه می دهد.

شرکت های بزرگ و تخصصی اکنون در بخش ICT نگاه ویژه ای دارند و گروه مخابرات نیز در حال حاضر به مرحله ای رسیده است که می تواند با استفاده از حجم وسیع دیتا و زیرساخت های خود در سراسر کشور و با اتکا به نوآوری و ارائه سرویس های مبتنی بر هوشمندسازی و تحولات دیجیتال، حوزه ICT را به عنوان یک بخش درآمدزا و تقویت کننده تبدیل کند.

نمایشگاه ایران تلکام به صورت بین المللی و با هدف ایجاد فضایی مناسب برای تبادل اطلاعات و انتقال تکنولوژی روز توسط دست اندرکاران بخش های خصوصی و دولتی، استادان و دانش پژوهان این رشته ومعرفی دستاوردهای علمی، پژوهشی و صنعتی جهان در زمینه صنعت مخابرات و فناوری اطلاعات با آخرین دستاوردها و توانمندی های کشورمان در این زمینه، از سال ۱۳۷۹ تا کنون در حال برگزاری است.

کد خبر: ۲۶۲٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha