۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
مطالعات ژئو تکنیک بندر دیلم و گناوه انجام شد| تخفیف ۵۰ درصدی به دانشگاهها و  شرکت های دانش بنیان
مدیر عامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

مطالعات ژئو تکنیک بندر دیلم و گناوه انجام شد| تخفیف ۵۰ درصدی به دانشگاهها و شرکت های دانش بنیان

کیانپور، مدیر عامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: مطالعات ژئو تکنیک بنادر دیلم، گناوه و یک بندر دیگر انجام شده و نتایج به اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر ارائه شد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: مجید کیانپور در نشست خبری دومین روز از هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با بیان اینکه رشد فعالیت های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک طی دو سال گذشته هر سال نسبت به سال گذشته بیش از ۵۰ درصد بوده است، گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با ۷۰ سال سابقه فعالیت با توجه به ضرورت کنترل کیفی پروژه ها زیر نظر سازمان برنامه و بودجه بود و از سال ۵۱ زیر نظر وزارت راه و شهرسازی به فعالیت خود ادامه می دهد.

در حال حاضر حدود ۷۵ درصد فعالیت های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بخش دولتی و ۲۵ درصد با بخش خصوصی انجام می شود

وی اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۷۵ درصد فعالیت های شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بخش دولتی و ۲۵ درصد با بخش خصوصی انجام می شود، گفت: ۲۶ درصد بازار ژئوتکنیک ایران در دست این شرکت قرار دارد.

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با ۳۷ دستگاه اجرایی از جمله وزارتخانه های راه و شهرسازی، وزارت صمت، وزارت نیرو، وزارت نفت و بنیاد مسکن همکاری دارد

کیانپور اضافه کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با ۳۷ دستگاه اجرایی از جمله وزارتخانه های راه و شهرسازی، وزارت صمت، وزارت نیرو، وزارت نفت و بنیاد مسکن همکاری دارد که بیش از ۱۰۴۰ واحد محلی مستقر و غیر مستقر و بیش از ۲۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد. لذا در فاصله کمتر از ۲ ساعت این شرکت می تواند به پروژه ها خدمات ارائه کند.

مدیر عامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ادامه داد: بیش از ۶۸۰ نوع آزمایش در زمینه بتن، قیر، آسفالت، فولاد، روسازی و زیرسازی راه ها انجام می شود و این شرکت بیشترین فراوانی کار در حوزه وزارت راه و شهرسازی با اداره کل های تابعه استانی، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای، سازمان بنادر و دریانوردی، همچنین در حوزه نهضت ملی مسکن با شرکت باز آفرینی شهری ایران، شرکت عمران شهرهای جدید و سازمان مجری ساختمان های دولتی است.

کیانپور در پاسخ به این سوال که هوشمندسازی خدمات آزمایشگاه چه تسهیل گری برای مراجعه کنندگان در پی داشته است؟ بیان کرد: این شرکت در مباحث استارتاپی و ارایه خدمات به مشتریان با ۱۰۴۰ واحد محلی و ۲۰۰ شعبه، در واقع یک شبکه به هم تنیده ای است که از طریق سایت و سی آر ام، ۴۰۰ پکیج طراحی شده بدون حضور فیزیکی و میدانی، توسط متخصصان نمونه گیری می شود و پاسخ ها از طریق شیت های آزمایشگاهی بر اساس سطح دسترسی، اطلاعات در اختیار مدیران و مهندسین پروژه قرار می گیرد.

وی افزود: رشد فعالیت ها طی دو سال گذشته هر سال نسبت به سال گذشته بیش از۵۰ درصد رشد داشته است. عملکرد شرکت آزمایشگاه فنی مکانیک خاک در سال جاری به بیش از ۴ میلیون آزمایش رسیده است و بنا داریم با گسترش فعالیت های خود سال آینده به رشد بیش از ۴۰ درصد دست یابیم.

مطالعات در ۲۷ سکونتگاه شهری بر اساس طرح جامع مسکن انجام و گزارش به شرکت عمران شهرهای جدید ارائه می شود. همچنین در بنادر دیلم، گناوه و یک بندر دیگر مطالعات ژئو تکنیک انجام شده و نتایج به اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر ارائه شد

کیانپور به خدمات این شرکت در خصوص پروژه های توسعه سواحل جنوبی کشور اشاره کرد و گفت: مطالعات در ۲۷ سکونتگاه شهری بر اساس طرح جامع مسکن انجام و گزارش به شرکت عمران شهرهای جدید ارائه می شود. همچنین در بنادر دیلم، گناوه و یک بندر دیگر مطالعات ژئو تکنیک انجام شده و نتایج به اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر ارائه شد.

وی از ارایه تخفیف ۵۰ درصدی به مراکز دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: از طرح های فناورانه حمایت مالی خواهد شد و کمک های فنی خود را ارائه خواهیم کرد.

کد خبر: ۲۶۲٬۷۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha