۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
افزایش سرمایه گذاری یکی از نیازهای امروز کشور است
رئیس سازمان خصوصی‌سازی:

افزایش سرمایه گذاری یکی از نیازهای امروز کشور است

زنجان-رئیس سازمان خصوصی‌سازی،گفت: یکی از نیازهای امروز کشور افزایش میزان سرمایه‌گذاری است که مدیران باید چنین رویکرد و نگاهی را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار بازار،مالک رحمتی شامگاه سه‌شنبه در کارگروه مولدسازی دارایی دولت در محل استانداری استان زنجان،گفت: اجرای طرح مولدسازی به ما کمک می‌کند تا بهره‌وری را به معنای واقعی کلمه ارتقا دهیم.

وی اظهار کرد: این موضوع چیز جدید نبوده و در گذشته نیز بوده اما به درستی اجرا نشده است.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی گفت: با اجرای صحیح طرح مولدسازی قادر خواهیم بود بسیاری از مشکلات پیروامون پروژه‌های نیمه‌تمام را برطرف کنیم.

رحمتی تاکید کرد: اگر تا به امروز کشور بر روی یک ریل خاصی حرکت می‌کرد، امروز نیاز به این داریم که برای تغییر در رویکردها و رسیدن به ایده‌آل‌ها این ریل را تغییر دهیم که راه تغییر آن نیز از طرح مولدسازی عبور می‌کند.

وی گفت: اگر طرح مولدسازی به درستی اجرا شود، باعث تسریع در روند اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام خواهد شد و یکی از نیازهای امروز کشور افزایش میزان سرمایه‌گذاری است که مدیران باید چنین رویکرد و نگاهی را داشته باشند اما باید این موضوع را نیز در نظر بگیریم که برای تحقق این امر نیازمند استفاده از ظرفیت‌های داخلی هستیم.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی، ابراز کرد: استان‌ها امروز برای اینکه بتوانند پروژه‌های نیمه‌تمام خود را به اتمام برسانند، باید از ظرفیت طرح مولدسازی بهره‌مند شوند.

رحمتی تصریح کرد: رئیس‌جمهور در خصوص مولدسازی همواره بر این بوده که این طرح یک موضوع جدید نبوده و امروز باید بهتر از گذشته به اجرا گذاشته شود.

وی گفت: یکی از دغدغه‌هایی که در اجرای موفقیت‌آمیز طرح مولدسازی وجود داشت، این بود که ساز کارهای مناسبی برای ایجاد ارزش‌افزوده اموال دولتی اتخاذ شود که خوشبختانه در آئین‌نامه جدید این موضوع دیده شده است.

کد خبر: ۲۶۲٬۶۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha